اخبار داغ

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

رایزنی معاونین رئیس جمهور با نمایندگان برای خارج کردن طرح سوال از رئیس جمهور از دستور کار مجلس/ 95 امضا تاکنون دریافت شده است

رایزنی معاونین رئیس جمهور با نمایندگان برای خارج کردن طرح سوال از رئیس جمهور از دستور کار مجلس/ 95 امضا تاکنون دریافت شده است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور و اخرین وضعیت این طرح در مجلس بیان داشت: سوال از رئیس جمهور با 95 امضا تحویل هیئت رئیسه شده و محور سوالات هم در حوزه اقتصادی اعم از موسسات مالی و اعتباری ، ارز، اشتغال، اثر برجام در اقتصاد و ... است.
[

جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور و اخرین وضعیت این طرح در مجلس بیان داشت: سوال از رئیس جمهور با 95 امضا تحویل هیئت رئیسه شده و محور سوالات هم در حوزه اقتصادی اعم از موسسات مالی و اعتباری ، ارز، اشتغال، اثر برجام در اقتصاد و ... است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه برخی از معاونین رئیس جمهور در صدد خارج کردن طرح از دستور کار مجلس هستند گفت: مراحل طرح سوال از رئیس جمهور در حال پیگیری است اما برخی از معاونین رئیس جمهور درحال تلاش برای از دستور کار خارج کردن این طرح هستند و از نمایندگان می خواهند تا امضاهای خود را پس بگیرند.

,

 

,

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تمامی نمایندگان امضا کننده طرح سوال از رئیس جمهور تعهد گرفته شده است تا پای امضای خود بمانند و اسامی را نیز به خبرگزاری ها اعلام کرده ایم تا نمایندگان نتوانند امضاهای خود را پس بگیرند و اگر هم امضاهای خود را پس گرفتند به اسامی را به مردم اعلام می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه