اخبار داغ

استاندار اصفهان:

تجاوز به حقوق مردم، خصلت ارتش کشورهای مستکبر است/ دشمنان به تعهدات بین المللی خود متعهد نیستند

تجاوز به حقوق مردم، خصلت ارتش کشورهای مستکبر است/ دشمنان به تعهدات بین المللی خود متعهد نیستند
استاندار اصفهان با بیان اینکه دشمنان نشان دادند که به تعهدات بین المللی خود متعهد نیستند، گفت: سوال ما از مستکبران این است که شما در منطقه خاورمیانه چه می کنید، تجاوز به حقوق مردم، خصلت ارتش کشورهای مستکبر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن مهرعلیزاده صبح امروز در مراسم روز ارتش اصفهان اظهار کرد: افتخارات ارتش در همه دوران ها در انقلاب اسلامی بی شمار است، در ایام مبارزه مردم انقلابی علیه رژیم ستمشاهی شاهنشاهی، مردم در کنار ارتش احساس امنیت کردند و به هدف خود رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان بیان کرد: ارتش در آن دوران اعتبار خود را با قرار گرفتن در کنار مردم، دوچندان کرد و ماهیت واقعی خود را به عنوان فرزندان اسلامی و ایرانی باز یافت.

,

وی تاکید کرد: امروز در دنیا، کشورهای مستکبر از ارتش ها، به جای آنکه از مرزهای حکومت ها و میهنشان استفاده کنند، به عنوان نیروهای متجاوز استفاده می کنند، نیروهای ارتش امریکا و ایادی هم پیمان آن را در منطقه از حدود دو دهه گذشته می بینیم.

,

مهرعلیزاده افروزد: امروز ارتش هایی هستند که به خود اجازه می دهند به هر مرزی و مکانی تجاوز کنند و دست به هر جنایتی بزنند، اما تنها نیروهای مسلح و ارتشی که در دنیا چنین عملکردی نداشته و به خود هرگز اجازه تجاوز در هیچ عرصه ای را نمی دهد، ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

,

استاندار اصفهان عنوان کرد: اگر امروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن، عراق و سوریه هستیم به دلیل وقاحت تمام نیروهای ارتشی و مستکبران است و اگر ما در کنار این مردم مظلوم هستیم به دلیل وظیفه اسلامی و دینی ما هست.

,

وی ابراز کرد: سوال ما از مستکبران این است که شما در این منطقه چه می کنید، تجاوز به حقوق مردم خصلت ارتش های کشورهای مستکبر شده است.

,

مهرعلیزاده تصریح کرد: دشمنان نشان دادند که به تعهدات بین المللی خود متعهد نیستند، در سال های گذشته برجامی امضا شد که به نفع دنیا و به ضرر کسانی که در جهت رونق خشونت می کوشیدند بود، امروز شاهد حضور رئیس جمهوری در راس حاکمیت امریکا هستیم که مسائل ابتدایی دیپلماسی و اصول سیاست را نمی داند.

,

استاندار اصفهان یادآور شد: ملت ایران همچنان چون گذشته روی پای خود ایستاده و نیازی به قهر و آشتی های نمایشی شما ندارد و راه پیشرفت خود را ادامه می دهد.

,

وی در پایان گفت: مشخص است که سلاح های شیمیایی را چه کشورها و کسانی در دوران صدام به عراق و امروز به دشمنان اسلام داده اند، ملت ایران از اینکه به برجام پایبند باشد تا خشونت در دنیا از بین برود خرسند است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه