اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

ایران اسلامی تعیین کننده معادلات غرب آسیاست

ایران اسلامی تعیین کننده معادلات غرب آسیاست
امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی و فرصت طلبی ها جبهه استکبار با اقتدار ایستاده، افزود: این اقتدار باعث شد تا امروز معادلات غرب آسیا توسط ایران اسلامی تعیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در مراسم رژه 29 فروردین در تربت حیدریه اظهار داشت: جبهه استکبار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده بود تا این انقلاب را به انحراف و نابودی بکشاند که با توکل بر خدا و برکت حضور مردم و نیروهای مسلح و در راس آن رهبری ولی فقیه تمام توطئه ها، فتنه ها و دسیسه ها تاکنون خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت،,

وی از ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک ارتش انقلابی یاد کرد و گفت: امروز فرزندان و غیورمردان ارتش با همت عالی آمادگی دارند تا از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی صیانت کنند و در این راه ذره ای از اهداف خود عقب نشینی نخواهند کرد.

,

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی و فرصت طلبی ها جبهه استکبار با اقتدار ایستاده، افزود: این اقتدار باعث شد تا امروز معادلات غرب آسیا توسط ایران اسلامی تعیین شود.

,

عصمتی تاکید کرد: این اقتدار که در راس آن با فرماندهی معظم کل قوا همراه است باعث شده تا در آینده ای نزدیک عصر مرگ مستکبرین و رژیم غاصب صهیونیستی را نیز جشن گرفته و امت اسلامی با رفاه و امنیت به اهداف متعالی خود برسد.

,

ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح روز شمار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به ثبت رسانده است

, ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح روز شمار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به ثبت رسانده است,

فرمانده تیپ 177 متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی در این مراسم گفت: امروز مفتخریم در ارتشی خدمت می کنیم که تحت رهبری ولی فقیه جامعه اسلامی است که همچون خورشیدی در آسمان پر ستاره ایران اسلامی می درخشد.

,

امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا جعفری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی اقتدار ایران را در وحدت بین ارتش و سپاه می بینند و به واقع هم همین است که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است که به یک بلوغ و نشاط متعالی رسیده و در کنار سایر نیروهای مسلح روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی را به ثبت رسانده است.

,

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: دیگر زمان تهدید گذشته و ایران اسلامی با مثلث اقتدار که یک ضلع آن را حضور با بصیرت مردم و ضلع دوم آن را نیروهای مسلح و در راس این مثلث ولی فقیه جامعه اسلامی قرار گرفته در برابر هر گونه زیاده خواهی جبهه استکبار مقتدرانه ایستاده است.

,

رژه نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور یگانهای نمونه تیپ 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی 61 محرم سپاه پاسداران ، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در محل تقاطع شورا برگزار شد.

,

تیپ ۱۷۷ پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در خرداد سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

,

این تیپ ۱۵۲۳ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه