اخبار داغ

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان مطح کرد:

شهرستان بهار پیشرو در فعالیت های مدنی

شهرستان بهار پیشرو در فعالیت های مدنی
مدیر کل امور اجتماعی استان به بیان پتانسیل های بالای شهرستان بهار در فعالیت های مدنی پرداخت و گفت: اعتقادم بر این است که شهرستان بهار در حوزه فعالیت های مدنی به عنوان یکی از شهرستان های پیشرو در استان مطرح است و امروز این باور من به یقین تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،مهرداد نادری فرصبح امروز در نشست فعالین اجتماعی اظهار کرد: دغدغه مدار بودن مردم شهرستان بهار را می توان از بین صحبت های فعالین اجتماعی آن فهمید مدتها تلاش ما این بوده که مردم ما در قالب مطالبه گر اجتماعی وارد شوند و چیزی که در بین صحبت های فعالین اجتماعی شهرستان بهار دیده می شود این است که مردم شهرستان به این نقطه رسیده اند که به مطالبه گر اجتماعی تبدیل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی اظهار داشت: با توجه به بلوغی که در تشکل های مردمی شهرستان بهار وجود دارد، این پتانسیل در آنها دیده می شود که برخی امور و مسائل به آنها واگذار شود و ما به این مسئله توجه جدی خواهیم داشت.

,

 

,

نادری فردر ادامه با اشاره به مشارکت مردم بهار در ستاد اربعین و دیگر فعالیت های مردمی گفت: بحث نشاط اجتماعی یکی از مهمترین مسائلی است که در استان همدان به شدت به آن نیاز داریم و از فعالین اجتماعی می خواهیم که به طور جدی در آن ورود کنند تا بتوانیم افسردگی و خمودگی را از بین اقشار مختلف جامعه کم کنیم.

,

 

,

وی همچنین در ادامه پیشنهاد برگزاری چندین برنامه و جشنواره و قول مساعدت را به فعالین اجتماعی شهرستان داد و قول پیگیری برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده را داد.

,

 

,

 

,

در ادامه رئیس شورای شهر بهار نیز که در این نشست حضور داشت به بیان برخی از عملکردهای شورای شهر بهار در زمینه اشتغال خانگی پرداخته و با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی حاضرین به تشریح آنها پرداخت.

,

 

,

حسین فیض اللهی همچنین احداث خانه فرهنگ را یکی از اولویت های شهرداری و شورا خواند و خواستار دیدار حضوری با استاندار جهت بیان برخی مشکلات شهری شد.

,

 

,

فیض اللهی همچنین با اشاره به مصاحبه های برخی از مسئولین استانی در خصوص کلانشهر شدن همدان گفت: گاهی اوقات برخی از مسئولین استانی در بحث کلانشهر شدن همدان مصاحبه هایی انجام می دهند که در آن بهار و لالجین و برخی از روستاها را در این طرح می آورند که این موضوع گاهی باعث تکدر خاطرشهروندان بهاری می شود و لذا خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به این موضوع هستیم.

,

 

,

در این نشست که صبح امروز در خانه جوانان شهر بهار برگزار شد، تعدادی از فعالین اجتماعی و دبیران سمن های شهرستان بهار حضور داشته و به بیان مهمترین عملکرد در حوزه های کاری خود در زمینه فرهنگی ، اجتماعی ، پژوهشی، رسانه ای و محیط زیستی پرداختند. در این نشست اعضای حاضر به بیان برخی مشکلات و دغدغه های مهم شهرستان پرداخته و خواستار رسیدگی به این مشکلات در استانداری شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه