اخبار داغ

بخشدار مرکزی سیاهکل در نشست با اعضای شورا و دهیاران:

برگزاری بازارچه‌های دائمی در مسیر سیاهکل به دیلمان/ شناسایی منازل تاریخی و قدیمی در بخش مرکزی سیاهکل

برگزاری بازارچه‌های دائمی در مسیر سیاهکل به دیلمان/ شناسایی منازل تاریخی و قدیمی در بخش مرکزی سیاهکل
بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: برگزاری بازارچه‌های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی در مسیر گردشگری بخش مرکزی به بخش دیلمان از اهداف مدنظر بخشداری مرکزی در سال حمایت از کالای ایرانی می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، سیده زهرا میراعلمی ظهر امروز در نشست توجیهی روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان سیاهکل که با رویکرد گردشگری و بوم گردی در فرمانداری سیاهکل برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن دولت دوازدهم و نگاه مثبت همراه با جدیت سالاری استاندار گیلان به موضوع بوم گردی و صنعت گردشگری اظهار کرد: تعدادی از روستاهای بخش مرکزی به‌عنوان پایلوت طرح معرفی و دهیاران نیز باید جدی‌تر از گذشته در بخش گردشگری و بوم گردی حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی به اهمیت بالای گردشگری و بوم گردی در ایجاد درآمد پایدار و اشتغال اشاره کرد و گفت: برگزاری بازارچه‌های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی در مسیر گردشگری بخش مرکزی به بخش دیلمان از اهداف مدنظر بخشداری مرکزی در سال حمایت از کالای ایرانی می‌باشد و امیدوارم دهیاران و شورای های اسلامی با اولویت قرار دادن این هدف با برنامه‌ریزی درست اقدامات سال جاری خود را آغاز کنند.

,

 

,

بخشدار مرکزی سیاهکل، شناسایی منازل تاریخی و قدیمی حوزه بخش مرکزی و راهنمایی و تشویق افراد علاقه‌مند به این موضوع را اولویت بعدی پیشرفت بخش بوم گردی و گردشگری بخشداری مرکزی دانست و از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی خواست؛ نقش پررنگ‌تری در موضوع بوم گردی داشته تا شهرستان از ظرفیت گردشگری خود در جهت ایجاد درآمد پایدار و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بهره‌مند‌تر از گذشته شوند.

,

میراعلمی گفت: اعضای شوراهای اسلامی روستاهای فاقد دهیاری بخش مرکزی سیاهکل نیز به‌صورت مستقیم از بخشداری مرکزی اقدامات حوزه بوم گردی و اخذ مجوز را پیگیری نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه