اخبار داغ

تحولات منطقه؛

عملیات گسترده ارتش در بزرگترین استان سوریه+ تصاویر

عملیات گسترده ارتش در بزرگترین استان سوریه+ تصاویر
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در ادامه عملیات خود در مناطق مرزی بین استان های«حمص وحماه»، چند منطقه را از تروریست ها پاکسازی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ پس از آنکه تروریست های حاضر در مناطق مرزی بین استان های «حمص و حماه» توافق آتش بس با دولت سوریه را نقض کردند، گروهی از نیروهای سوری عملیات جدید و گسترده ای را برای آزادسازی شهرک ها و مزارع این منطقه آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«دمشق الان» سوریه اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی از همان ابتدای عملیات، حملات گسترده خود را علیه مواضع تروریست های جبهه النٌصره، احرارالشام و … آغاز کردند و با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه موفق شدند 12 شهرک به نام های الحبیه، الجاسیه، ضهره الجاسیه، جبل الجن، بیت الری، وادی الخنازیر، قبر الشیخه، ضهره جبابی، وادی القرباط، خربه بربره، وادی الناعوره را در جنوب استان حماه آزاد کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای سوری در این عملیات گسترده موفق شدند ده ها تروریست را کشته و زخمی کنند و مقادیر زیادی سلاح را به غنیمت بگیرند.

,

از محورشمالی استان حمص خبر می رسد، نیروهای سوری در این محور نیز توانستند با حمله غافلگیرکننده خود، شهرک«الحمرات» را به طور کامل آزاد کنند و تروریست ها را به مناطق اطراف فراری دهند.

,

هم زمان با پیشروی سریع نیروهای سوری در مناطق مرزی، توپخانه و یگان موشکی ارتش به شدت مواضع تروریست ها را به منظور«انهدام پایگاه ها و قطع کمک رسانی» مورد هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی و انبارهای سلاح آن ها وارد کردند.

,

خبرنگار میدانی سایت خبری«دمشق الان» اعلام کرد: نیروهای سوری قصد دارند با پاکسازی کامل مناطق مرزی شمال استان حمص و جنوب استان حماه، به حضور تروریست ها در جاده اصلی بین «دمشق» تا شمال سوریه پایان دهند.

,

به گزارش صاحب نیوز، بیش از 90  درصد از استان های حماه و حمص تحت کنترل نیروهای سوری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه