اخبار داغ

نخستین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذا در بهارستان برگزار شد

نخستین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذا در بهارستان برگزار شد
نخسیتن نشست کارگروه سلامت و امنیت غذا شهرستان بهارستان در سال جدید با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نخستین نشست کارگروه شهرستانی سلامت و امنیت غذا در سال 97 به ریاست سیدحبیب موسوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان و با حضور دانوش دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، رضا طاهرخانی بخشدار بخش گلستان، سلیمانی جوان رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشتی و جمعی دیگر از رؤسای ادارات شهرستان در محل سالن پیامبر اعظم (ص)  فرمانداری تشکیل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان با تبریک سال، اظهار داشت: هماهنگی بین بخشی ادارات شهرستان بهارستان در راستای نیل به اهداف سلامت امری لازم و ضروری می باشد که به رضایتمندی مردم از خدمات ادارات و در نهایت رضایتمندی از نظام منتهی می شود.

,

در ادامه این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت در سال 96، عنوان داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان برای غربالگری رایگان پرسنل ادارات آمادگی لازم را دارد ومی تواند این طرح را آغاز نماید.

,

وی همچنین در رابطه با وضعیت رستوران‌ها و اماکن مرتبط با مواد غذایی در سطح شهرستان بهارستان اشاره کرد و متذکر شد: در طول هفته گذشته  7 رستوران متخلف در شهرستان بهارستان شناسایی و پلمپ گردید و درخواست همکاری مقامات قضایی را نمودند.

,

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه دکتر سلیمانی جوان اهداف هفته سلامت را بیان کرد و همچنین همکاری سایر ادارات در برگزاری هرچه بهتر هفته سلامت را خواستار شد و گزارشی از سیر بیماری التور در سال‌های گذشته و انتظارات از سایر ادارات در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری را بیان نمود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه