اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

تولیدکنندگان کالاهای باکیفیتی را به دست مردم برسانند

تولیدکنندگان کالاهای باکیفیتی را به دست مردم برسانند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: وظیفه مردم و مسئولین این است که تولیدکنندگان کالاهای باکیفیت‌تری را به دست مردم برسانند و سعی کنند کیفیت کالاهای تولیدی خود را بهبود دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص الزامات تحقق شعار سال، اظهار داشت: امروزه برای بدبین کردن نظام دشمنان جنگ اقتصادی تمام‌عیاری را به راه انداخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: امروزه مردم رغبت زیادی به مصرف کالاهای خارجی دارند و نیاز است که مصرف کالاهای داخلی در کشور فرهنگ‌سازی شود.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، بیان کرد: مقام معظم رهبری نام نهادن شعار سال به نام حمایت از تولید ایرانی این است که در جامعه استفاده از کالاهای داخلی فرهنگ‌سازی شود و مردم به مصرف کالاهای داخلی روی‌آورند.

,

وی، افزود: وظیفه مردم و مسئولین این است که تولیدکنندگان کالاهای باکیفیت‌تری را به دست مردم برسانند و سعی کنند کیفیت کالاهای تولیدی خود را بهبود دهند.

,

حجت‌الاسلام جوانبخت، تصریح کرد: بیشتر مردم دلیل روی آوردن خود را برای مصرف کالاهای خارجی به دلیل کیفیت خوب آن‌ها است و اگر تولیدکنندگان به کالاهای تولیدی خود را ارتقا دهند شاهد استقبال مردم از کالاهای داخلی خواهیم بود.

,

وی، افزود: ادارات موظف هستند تا وسایل موردنیاز خود را از کالاهای داخلی تهیه کنند مگر آن زمانی که دستگاهی که مشابه داخلی نداشته باشند می‌توانند از کالاهای خارجی تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه