اخبار داغ

عضو شورای اسلامی نسیم شهر:

اجرای پروژه خروجی احمدآباد جانسپار کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را درپی خواهد داشت

اجرای پروژه خروجی احمدآباد جانسپار کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را درپی خواهد داشت
عضو شورای اسلامی نسیم شهر گفت: اجرای پروژه خروجی احمدآباد جانسپار به سمت تهران از اتوبان ساوه بار ترافیکی شهر را تا حد زیادی کاهش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی قهرمانی عضو شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با پروژه عقب نشینی دیوار گلخانه احمد آباد جانسپار، عنوان داشت: مسیر خروجی احمد آباد جانسپار به اتوبان ساوه به سمت تهران، سبب تسهیل ترافیک مناطق جنوب و جنوب غرب نسیم شهر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به مسیر طولانی اجرای پروژه خروجی احمدآباد نسیم شهر به اتوبان ساوه، تشریح کرد: آزاد سازی قسمتی از اراضی گلخانه جانسپار بدون تردید با درایت شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر، همراهی مالک گلخانه و حمایت‌های بی‌دریغ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان و حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم صورت گرفت.

,

قهرمانی همچنین در رابطه با ویژگی‌ها و مزایای پروژه مذکور، بیان داشت: پروژه مهم خروجی احمدآباد جانسپار به سمت تهران از اتوبان ساوه علاوه‌بر کاهش زمان سفر، در کاهش مصرف سوخت از جمله بنزین، نقش مهم و قابل توجهی را ایفا می کند و درپی این موضوع آلاینده‌های کمتری نیز تولید می شوند.

,

وی به هدف اصلی اجرای این پروژه یعنی کاهش ترافیک اشاره کرد و گفت: بازگشایی مسیر تردد احمدآباد جانسپار درپی اجرای پروژه خروجی احمدآباد جانسپار به سمت تهران از اتوبان ساوه، بخش عمده‌ای از تردد را به خود جذب خواهد کرد

,

عضو شورای اسلامی نسیم شهر درپایان باتوجه به اینکه اجرای این پروژه جزو مطالبات شهروندان نسیم شهری بوده است، افزود: اجرای پروژه مذکور علاوه‌بر کمک به کاهش بار ترافیکی مرکز شهر، عبور و مرور را در مسیرهای احمدآباد، وجه آباد، سعیدآباد، قسمت‌هایی از خیابان شهید چمران و بلوار شهید رجایی را تسهیل خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه