اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت روز ارتش در سنندج عنوان شد؛

ارتش و سپاه مقتدرانه در مقابل ابرجنایتکاران ایستاده‌اند/ نیروهای مسلح آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهای نوظهور را دارند/ آمریکا با حمله به سوریه می‌خواست ایران را بترساند

ارتش و سپاه مقتدرانه در مقابل ابرجنایتکاران ایستاده‌اند/ نیروهای مسلح آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهای نوظهور را دارند/ آمریکا با حمله به سوریه می‌خواست ایران را بترساند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به حمله غیرقانونی آمریکا به سوریه در چند روز گذشته، گفت: عربستان این همه پول به امریکا داد تا به سوریه حمله کند با پرتاب موشک‌هایش می‌خواست ایران را بترساند اما جرأت نکرد در هیچ یک از مناطقی که ایران حضور داشت حتی یک گلوله هم شلیک کند و این عظمت نیروهای مسلح ما را می‌رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش، عنوان کرد: زمانی که دشمنان توسط مزدوران تلاش می‌کردند با ایجاد توطئه، ارتش را تضعیف و انحلال کنند امام (ره) در سال 57 فرمودند روز چهارشنبه 29 فروردین روز ارتش نامگذاری شود و نیروهای این سازمان با ساز و برگ نظامی به رژه بپردازند و در راه فداکاری از مرزهای ایران اسلامی اعلام قدرت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: ارتش از همان زمان به حمایت از انقلاب و کشور جمهوری اسلامی قیام کرد و توطئه‌های دشمنان را در شمال و غرب کشور را خنثی و در جنگ تحمیلی هم درخشید.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند ولایت هستند که پیروزی‌های یکی پس از دیگری را رقم زده‌اند و به تعبیر قرآن در مقابل ابرجنایتکاران ایستاده‌اند و اجازه عملی شدن نقشه‌های شوم دشمن را در هیچ جا نمی‌دهند.

,

 

,

, ,

 

,

آیت‌الله شاهرودی لازمه اقتدار نیروهای مسلح را ایمان و پایداری آنها عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح از این دو به خوبی برخوردارند و انسان‌های مخلص و خودساخته‌ای هستند که با پیروی از حضرت ابوالفضل(ع) در راه خدا جهاد می‌کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح ما بصیرت نافذی دارند که توطئه‌های دشمن را خوب می‌شناسند، گفت: قبل از آنکه دشمن بتواند علیه نظام اقدامی کند، نیروهای مسلح ما برای مقابله آماده‌اند و تردیدی در مقابله با دشمن در آنها ایجاد نمی‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: در همین جبهه‌های اخیر وقتی داعش به عراق و سوریه حمله کرد نیروهای مسلح ما در مقابل آنها ایستادگی کردند و بشریت را از شر آنها مصون داشتند.

,

 

,

آیت الله شاهرودی با اشاره به حمله غیرقانونی آمریکا به سوریه در چند روز گذشته، گفت: عربستان این همه پول به امریکا داد تا به سوریه حمله کند با پرتاب موشک‌هایش می‌خواست ایران را بترساند اما جرأت نکرد در هیچ یک از مناطقی که ایران حضور داشت حتی یک گلوله هم شلیک کند و این عظمت نیروهای مسلح ما را می‌رساند.

,

 

,

وی تأکید کرد: آمریکا همواره برای سطله بر ملت‌های دیگر از سلاح ترس و تهدید استفاده می‌کند اما ایران بدون هیچ ترسی مقتدرانه درمقابل او ایستاده است اما در مقابل کشوری مانند عربستان را گاو شیرده خطاب می‌کند و بر او سلطه دارد.

,

 

,

, ,

 

,

نیروهای مسلح آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهای نوظهور را دارند

, نیروهای مسلح آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهای نوظهور را دارند,

 

,

امیر ابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان نیز طی سخنانی استان کردستان را مظهر عشق، شهره مهمان نوازی و سرزمین مجاهدت‌های خاموش عنوان کرد و گفت: دولت‌های زورگوی غرب و حکومت‌های دست‌نشانده‌ آنها و همپیمانانشان بعد از ناامیدی از گروهک‌های تکفیری و تروریستی و جنگ‌های نیابتی در سوریه و عراق به دنبال پدیده‌های نوظهور و توطئه‌های جدید هستند.

,

 

,

وی افزود: همه ناپاکان بدانند ارتش قهرمان به همراهی دیگر نیروهای مسلح اعم از سپاه قهرمان، بسیج دلاور، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به فرماندهی فرمانده کل قوا و با بهره‌گیری از آموزه‌های الهی و تکنولوژی‌های بومی دفاعی آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهای نوظهور و دفع هرگونه تجاوز علیه کشور را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه