اخبار داغ

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان :

پاسداران ولایت محوری و تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده اند /خودسازی و الگو گیری از زندگی پیشوایان اسلام از وظایف یک پاسدار است

پاسداران ولایت محوری و تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده اند /خودسازی و الگو گیری از زندگی پیشوایان اسلام از وظایف یک پاسدار است
فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان گفت : پاسداران انقلاب اسلامی بیش از ۴ دهه است که به نوعی ولایت محوری و تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ منصور ذوالعلی فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار کرمان۱۴۰۰ ضمن گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه اظهار داشت : نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار نشان دهنده مسیر و جهتی است که یک پاسدار واقعی اسلام باید بر اساس آموزه های دینی داشته باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

وی افزود : پاسدارها با تاسی و الگوگیری از سیره ، روش و منش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می توانند در شغل و ماموریت خود موفق باشند و اطرافیان و مرتبطین با خود را هدایت و راهنمایی کنند.

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با بیان این که پاسدار انقلاب اسلامی در مرحله اول باید حافظ و نگهبان ارزش های انقلاب اسلامی باشد ، خاطر نشان کرد : این ارزش ها برگرفته از اصول بدون شک و تردید و اسلام همچون عدم تن دادن به ظلم و ستم ، پذیرش هرگونه برتری به جز برتری توحیدی و یگانگی خداوند و تلاش برای رستگاری و کسب رضایت خداوند است .

,

ذوالعلی عنوان کرد : نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار به همه مردم و مسلمانان این نکته را یادآوری می کند که پاسداران نیز همچون امام خود با ایثار ، فداکاری ، از خود گذشتگی و گذشتن از خانواده و ارزش های مادی برای عقاید و ارزش های خود احترام و مقامی بالاتر از همه چیز قائل هستند .

,

وی یادآور شد : پاسدار انقلاب اسلامی علاوه بر دفاع از ارزش ها و آرمان های دینی وظیفه دارد در جهت الگوی تمدنی و نوین اسلامی که مقام معظم رهبری وعده آن را داده اند حرکت کند زیرا جهت دهی همه آموخته ها و اعمال ما در همین مسیر می باشد.

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با اشاره به این که پاسداران انقلاب اسلامی بیش از ۴ دهه است که به نوعی ولایت محوری و تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده اند ؛ گفت : بنابراین تبعیت بی قید و شرط از امامین انقلاب باید سرلوحه کار پاسداران نسل های بعدی نیز باشد.

,

ذوالعلی بیان کرد : پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حضور در صحنه های نظامی و فیزیکی در سایر زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ،سیاسی ، اقتصادی که جامعه اسلامی با مشکل و آسیب روبرو شده است نیز ورود پیدا کرده اند .

,

وی در پایان گفت : وظیفه ی یک پاسدار در مرحله اول خودسازی و دوری از مظاهر دنیوی ، الگوگیری از زندگی پیشوایان اسلام به خصوص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری است .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه