اخبار داغ

فرمانده قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران :

تمامی نیروهای مسلح یک ارتش الهی برای پشتیبانی از اسلام هستند/اجازه نخواهیم داد احدی به میهن اسلامی تجاوز کند

تمامی نیروهای مسلح یک ارتش الهی برای پشتیبانی از اسلام هستند/اجازه نخواهیم داد احدی به میهن اسلامی تجاوز کند
فرمانده قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : تمامی نیروهای مسلح در کشور یک ارتش الهی برای پشتیبانی از اسلام هستند و نیروهای مسلح در نوک پیکان حماسه قرار گرفته اند و در تمام صحنه‌های انقلاب از علمی تا نظامی خدمت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان ؛ امیر نادر علیدوست فرمانده قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان که با حضور فرماندهای عالی رتبه نظامی و جمعی از مسئولین برگزار شده بود؛ با بیان اینکه  خدا را شاکریم  که هنوز گوش به فرمان ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب در قالب رژه نیروهای مسلح با ولایت تجدید میثاق می‌کنیم، اظهار کرد: آنچه که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) می‌دانست دیگران نمی‌دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

این مقام مسئول ادامه داد: منافقان به دنبال آن بودند تا ارتش را منحل کنند اما امام راحل  با دید و بینشی که  داشتند کشور را از یک فاجعه نجات دادند و دست رد با سینه دشمنان اسلام زدند.

,

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی در آن زمان دستور دادند تا ارتشیان در خیابان‌ها حاضر شوند و اثبات کنند که دوستدار ملت هستند؛ عنوان کرد: امام  راحل در فرانسه فرمودند” ارتش باعث می‌شود تا انقلاب کشور ما، زودتر به پیروزی برسد”.

,

امیر علیدوست اذعان کرد: ارتش در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و در هر جا که دشمن آمد، سینه سپر کرد و در راه دفاع از کیان نظامی اسلامی مقابله کرد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ارتش در  همه جا بی درنگ حاضر می شود، تصریح کرد: نیروی زمینی و هوایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای این  نهاد فداکار هر جا که لازم بوده در کنار مردم و به کمک مردم آمده است.

,

فرمانده قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تمامی نیروهای مسلح در کشور یک ارتش الهی برای پشتیبانی از اسلام هستند و  نیروهای مسلح در نوک پیکان حماسه  قرار گرفته اند و در تمام صحنه‌های انقلاب از علمی تا نظامی خدمت می‌کنند.

,

وی خاطر نشان کرد  :  ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی به استقلال و خودکفایی نظامی رسیده است و موفقیت های زیادی داشته که امنیت پایدار کشور نمونه بارز این موفقیت هاست .

,

امیر علیدوست با بیان این که امروز نیروی زمینی ارتش در آمایش سرزمینی توانسته با تجهیزات در کوتاه‌ترین زمین جلوی هر دشمنی را سد کند و محوری و پابه رکاب باشد ، عنوان کرد : امروز ارتش در دورترین نقاط آب‌های آزاد در حال دفاع از کشور است .

,

فرمانده قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان افزود : امروزه دشمن از قدرت نیروهای مسلح کشور می‌ترسد و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی از هر زمانی آماده تر هستند تا دشمن را زمین گیر کنند و اجازه نخواهد داد احدی به میهن اسلامی تجاوز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه