اخبار داغ

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:

بدخواهان بدانند؛ ارتش همواره آماده حفاظت از امنیت کشور است

بدخواهان بدانند؛ ارتش همواره آماده حفاظت از امنیت کشور است
فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه و ارشد آجا در استان همدان گفت: ارتش آماده و هوشیار است و در برابر هر تهدیدی با قاطعیت از کشور دفاع می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ضمن تقدیر گرامیداشت روز ارتش و پاسداشت دلاورمردی های فعالان نیروی زمینی، گفت:روز ارتش بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی و یادآور تدبیر حضرت امام (ره) در برابر توطئه منافقان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید بر ماندن خود در کنار ملت و انقلاب گواه آورد،اظهار کرد: در حال حاضر ارتش آماده تر از در برابر تهدها و خیال های باطل دشمنان خواهد ایستاده است.

,

 

,

 سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری همچنین با اذعان به اینکه،بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) حکیمانه بر ماندگاری ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد،گفت: این تدبیر کشور را در دوران دفاع مقدس حفظ کرد.

,

 

,

وی  در پایان پیام رژه امروز را اثبات اقتدار نیروهای مسلح، ایستادگی بر پیمان ارتش با مردم و اعلام اطاعت از مقام عظمای ولایت  دانست و تصریح کرد: بدخواهان بدانند ارتش همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور و حفظ امنیت ایران اسلامی است.

,

 

,

استاندارهمدان نیز در این مراسم بیان کرد:پس از پیروزی انقلاب با وجود تحمیل جنگ به انقلاب تازه پیروز شده با هدایت‌های امام (ره) امت ارتش در دفاع از مرزهای میهن به میدان آمد.

,

 

,

محمدناصرنیکبخت افزود: امروز افتخار ارتش قدرتمند ما ایستادن درکنار ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان است.

,

 

,

وی ادامه داد: این ارتش با اتکا به اخلاص، ایمان و اطاعت از فرمانده کل قوا در دفاع از اقتدار ایران استوار ایستاده است و اکنون ایران ملجایی برای مقابله با زورگویان جهان است.

,

 

,

استاندارهمدان نیز در این مراسم گفت: امروز اتحادیه اروپا و هم پیمانان دیروز آمریکا هم زورگویی‌های او را بر نمی‌تابند.

,

 

,

محمد ناصرنیکبخت با اشاره به اینکه امروزایران اسلامی کشوری است که در علوم مختلف و انرژی هسته‌ای و صنایع دفاعی در شمار کشورهای قدرتمند منطقه و جهان قرار دارد، عنوان کرد: امنیت امروز را مدیون جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان در ارتش و سپاه هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه