اخبار داغ

ارتش پایه اصلی اقتدار و امنیت نظام/ نیروهای مسلح توانمند در تمام عرصه های دفاعی

ارتش پایه اصلی اقتدار و امنیت نظام/ نیروهای مسلح توانمند در تمام عرصه های دفاعی
نیروهای مسلح ایران اسلامی با ایمان و تکیه بر قدرت خداوند تمام قدرت‌های مادی را ضعیف و ناتوان می‌شمارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک امام خمینی(ره) روز 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند تا در این روز مردم ایران اسلامی از ایثار و فداکاری فرزندان ارتشی خود تقدیر کنند و ارتشیان مومن و غیرتمند نیز آمادگی خود را در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی این سرزمین اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

نام‌گذاری 29 فروردین با عنوان روز ارتش توسط امام خمینی(ره) پاسخی مناسب به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود و این نام‌گذاری توطئه خطرناک و پیچیده  دشمن برای انحلال ارتش را خنثی کرد و زمینه شکل‌گیری ارتشی مقتدر، مکتبی و ولایی در برابر جبهه دشمنان و ضد انقلاب را فراهم شد.

,

 

,

نیروهای مسلح

, نیروهای مسلح,

 

,

پس از این نامگذاری ارتشیان عشق خود را به انقلاب، نظام و قرآن ابراز کردند و در راه اثبات این تلاش ها و فداکاری های زیادی را انجام دادند، ارتش خود را فدای اسلام، ملت، کشور و آب و خاک کرده  وبا گسستن از رژیم پهلوی و بیعت با امام (ره) ، درهم شکستن توطئه های دشمنان ، مقابله نظامی با دشمنان در 8 سال دفاع مقدس و حفاظت و حراست از مرزهای هوایی، زمین و دریایی در در کنار سایر نیروهای مسلح میهن اسلامی را از گزند دشمنان در امان داشتند.

,

 

,

دلاورمردان ارتشی در دوران دفاع مقدس به عنوان بازوی توانمند انقلاب در راه تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش های خستگی ناپذیری را انجام دادند وبا خودکفایی در تولید سلاح ها و با بهره گیری از کارکنان متعهد و متخصص و با کوله باری از تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس، قدرتمند ترین ارتش را به وجود آوردند به گونه ای که اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح  آنقدر بالاست که هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد.

,

 

,

نیروهای مسلح0

, نیروهای مسلح0,

 

,

ارتشیان با قامتی استوار و با تمام وجود از کشور، استقلال و امنیت کشور دفاع می‌کنند و به‌عنوان یک سازمان نظامی  مقتدر، تاثیرگذار و امنیت‌آفرین در داخل و خارج از کشور و مرزهای آبی بین‌اللملی نقش‌آفرینی می‌کنند.

,

 

,

 امروز ارتش یکی از پایه‌های اصلی اقتدار و امنیت نظام به‌شمار می‌آید یکی از اهداف مهم استکبار جهانی ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشور بوده و هست و چرا که نمونه‌ای از این اهداف جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، حمایت مالی و تجهیزاتی از گروه‌های ضد انقلاب و تروریست‌ها برای برهم زدن امنیت داخلی بوده است.

,

 

,

اما نیروهای مسلح ایران اسلامی با ایمان و تکیه بر قدرت خداوند تمام قدرت‌های مادی را ضعیف و ناتوان می‌شمارند و امروز مردم ایران از هیچ قدرتی جز قدرت خداوند ترس ندارند چراکه پایه‌های  اقتدار و امنیت ایران اسلامی در ایمان، خداترسی و خداپرستی قرار دارد.

,

 

,

نیروهای مسلح2
 

, نیروهای مسلح2,
,

 

,

حضور نیروهای توانمند در ارتش، نشانه اقتدار و تامین کننده امنیت کشور است چراکه امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه های دفاعی توانمند هستند که با وجود این‌ها هیچ کسی جرأت تهدید این سرزمین را ندارد.

,

 

,

امروز دولت و ملت و نیروهای مسلح همه و همه هم‌دل و هم‌زبان در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه