اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان:

اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان لرستان برگزار می شود

اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان لرستان برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان استان لرستان برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک فریدون کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت :مهمترین هدف برگزاری این جشنواره معرفی، شناخت ، ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان همچنین شناسایی و معرفی بسیجیان هنرمند خلاق و استعدادهای نمایشی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان و استان،ایجاد فضای لازم برای رقابت سازنده و موثر و توسعه توانمندیهای علمی و عملی اعضاء شبکه هنری بسیج و جذب،تربیت وپرورش هنرمندان کارآمددراین رشته و تاثیرگذاری مطلوب بر فضای هنری و فرهنگ عمومی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره تئاتر بسیج بر شمرد و تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش صحنه ای و نمایش میدانی و خیابانی برگزار شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه هفت موضوع برای علاقمندان به شرکت در این جشنواره معرفی شده است گفت: باز خوانی ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با محوریت ولایت و رهبری،  عدالت طلبی ، استقلال ، آزادگی ،استکبـار ستیزی و دین بـاوری ، ایثار و شهادت و مهرورزی ،بیـداری اسلامی و مقـاومت ،مضامین آیینی،اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق و سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال در آیینه هنرهای نمایشی، وحدت اسلامی ، استکبار ستیزی و مقابله با اندیشه های تکفیری، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه و مدافعان حرم بخش های هفتگانه شرکت در این جشنواره به شمار می آیند.   

,

 

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به اینکه پس از انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج هنرمندان استان لرستان تعداد30 اثر به دبیر خانه جشنواره  ارسال گردید گفت: این آثار در دو بخش خیابانی و صحنه ای توسط سه داور مورد بازخوانی قرار گرفت و در  نهایت 11 اثر به مرحله بازبینی راه یافت.

,

 

,

 وی افزود: پس از بازبینی داوران جشنواره در مجموع 5 اثر به اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج راه یافت که طی مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه