اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی استان پرداخت می‌شود

تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی استان پرداخت می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: تسهیلات یارانه دار از محل اعتبارات طرح کمک‌های فنی و اعتباری با کارمزد 4 درصدی به واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از امضای تفاهم نامه فی مابین این شرکت و صندوق مهر کارآفرینی امید استان قزوین در راستای پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی استان از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حمیدرضا خانپور صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه که با حضور منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امضای این تفاهنامه براساس ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه استان صورت گرفته که این تسهیلات یارانه دار از محل اعتبارات طرح کمک‌های فنی و اعتباری با کارمزد 4 درصدی به واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداخت خواهد شد. 

وی میزان اعتبارات در فاز اول را 50 میلیارد ریال عنوان کرد که سقف پرداختی اولیه این تسهیلات یک میلیارد ریال است. 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره دوره بازپرداخت تسهیلات گفت: طول دوره بازپرداخت برای تامین سرمایه در گردش طرح‌های در حال بهره برداری حداکثر یکسال است که این مدت برای طرح‌های اصلاح ساختار واحدهای تولیدی ( نوسازی، بهسازی و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات) حداکثر سه سال تعیین شده است. 

خانپور تصریح کرد: نوع و میزان وثایق و تضمین پشتوانه تسهیلات اعطایی مطابق ضوابط و مقررات صندوق کار آفرینی امید تعیین میشود که در صورت کسری وثایق صندوق ضمانت نامه صادره توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را بابت تکمیل وثایق می‌پذیرد. 
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی تاکید کرد: درخواست واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی متقاضی تسهیلات در کمیته ای تخصصی ارزیابی متشکل از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیر صندوق کار آفرینی امید استان بررسی و پس از تایید توسط شرکت شهرک‌های صنعتی به اداره شعب بانک معرفی می‌شود. 

گفتنی است؛ این تفاهم نامه به امضاء حمید رضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و حسین تیموری مدیر صندوق کار آفرینی امید استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین رسیده و برای اجراء ابلاغ شد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه