اخبار داغ

استاندار مازندران:

قدرت تعیین‌کننده ایران به جهانیان اثبات شده است

قدرت تعیین‌کننده ایران به جهانیان اثبات شده است
استاندار مازندران گفت: قدرت تعیین‌کننده انقلاب اسلامی ایران به جهت رشادت‌های نیروهای مسلح به جهانیان اثبات شده است و ما برای تقویت بنیه دفاعی خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد اسلامی در مراسم گرامی‌داشت روز ارتش در مرکز استان مازندران با اعلام اینکه ارتش و نیروهای مسلح افتخار و زینت نظام مقدس اسلامی هستند، اظهار کرد: خداوند را شکر می‌کنیم که در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و عطر الهی زندگی و خدمت برای مردم ایران از پرتو انقلاب اسلامی به وجود آمده و شهدای این کشور با نثار جان خود شرایط خدمت و امنیت کشور را به حداکثر آمادگی برسانند و امنیت گسترده و پایدار مرهون جانفشانی شهدا و مسلح است.

وی با اشاره به تلاش‌های که در دوران طاغوت از ظرفیت ارتش برای حفظ منافع آمریکا از خزانه ملت در خاورمیانه انجام می‌شد، تصریح کرد: در این دوران ما وارث ارتشی بودیم که با مستشاری انگلیس و آمریکا و رژیم اشغالگر قدس سازمان نظامی را ایجاد کردند که حافظ منافع متحدان آمریکا در منطقه باشند و از خزانه مردم و کشور برای تامین امنیت آمریکا هزینه می‌شد.

استاندار مازندران با اشاره به تحلیل‌های که در گذشته در ارتباط با ارتش دوران طاغوت انجام می‌شد، گفت: گفته بودن که ارتش ایران در دوران طاغوت در رده پنج ارتش برتر جهان قرار داشت، ایجاد ارتش و نیروی نظامی به عنوان ژاندارم منطقه هدفی جز منافع آمریکا و نداشت، ارتش ایران در گذشته تنها برای دفاع و حفظ منافع آمریکا آماده شده بود.

این مسئول ادامه داد: با پیروزی و اوج انقلاب و هدایت امام راحل، راه تغییر معادلات نظامی جهانی را به خوبی از امام آموختیم، ایشان به ما آموزش دادند که قوای مسلح و نیروی نظامی یک جلوه قدرت ماندگار نیست، جلوه قدرت ماندگار مردم هستند و از هیچ قدرتی جز قدرت خدا نباید ترس به دل راه داد.

اسلامی با اشاره به تدبیر امام راحل در دوران انقلاب اسلامی مبنی بر تقدیم گل به ارتشیان در برابر گلوله، گفت: این اقدامات امام باعث پیوستن نیروی هوایی ارتش به جمع انقلابیون شد، نگاه امام راحل که قدرت نظامی یک جلوه از قدرت است، با صف آرائی و اتحاد مردم در غالب وحدت کلمات و کلمه خدا به دنیا عرضه کرد و این امر وجدان بیدار ارتشیان را برای پیوستن به انقلاب آماده کرد.

وی با اعلام اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعهدات دلاور مردانی چون صیاد شیرازی در بعد از انقلاب بازآفرینی شده است، گفت: امروز ارتش در سیر تکاملی که با فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفته است، ارتش مکتبی، متعهد، علمی و تاثیر گذار است و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ارتش برای ملت و در کنار ملت است و امروز با ارتش با افتخار شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه ارتش دیروز در خدمت استکبار بوده است، افزود: ارتش امروز در کنار نظام اسلامی ایران و اهداف نظام قرار دارد و این یکی از جلوه‌ مردم و اهداف انقلاب اسلامی است و این یکی از جلوه‌های اساسی انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در جهان و منطقه در حال حاضر بیان کرد: امروز به برکت جانفشانی، تدابیر و عملیات مقتدارنه که برای توسعه امنیت در منطقه به وجود آمده است، امروز از جایگاه برتری در منطقه برخودار هستیم و تعیین کننده بودن ما به کشورهای جهان اثبات شده است و امروز افتخار می‌کنیم که برای پیشبرد اهداف دفاعی و تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نمی‌گیریم و آنچه را که کشور برای حفظ و حراست از تمامیت ارضی با همه قوا توسط متخصصان داخلی و نیروهای مسلح در اختیار داریم.

اسلامی با اشاره به حضور مقتدارانه ایران در عرصه‌های دریایی، هوایی و سرزمینی گفت: این افتخاری بزرگ برای ملت است و این حضور قدرتمندان باعث گشایش عظیم علمی و فناوری شد و امروز دست برتر جمهوری اسلامی در این عرصه‌ها به خوبی نمایان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه