اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف قصابان استان یزد:

اگر مسئولین تدبیر نکنند افزایش 20 درصدی قیمت گوشت را خواهیم داشت

اگر مسئولین تدبیر نکنند افزایش 20 درصدی قیمت گوشت را خواهیم داشت
رئیس اتحادیه صنف قصابان یزد گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان هستیم باید مسئولین برای مسئله دام و گوشت تدبیری کنند و مانع افزایش بی‌رویه قیمت گوشت شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رئیس اتحادیه صنف قصابان استان یزد در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در حال حاضر با کمبود دام در استان مواجه هستیم و اگر این روند به همین شکل پیش برود و مسئولین تدبیری برای آن نکنند با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

حسین حاجی‌زینلی اظهار داشت: حتی شاهد هستیم که از طریق بندرعباس بصورت غیرمجاز دام را به خارج می‌فرستند.

,

وی تأکیرد کرد: اگر این روند پیش برود افزایش قیمت 15 و حتی 20 درصدی گوشت را خواهیم داشت.

,

رئیس اتحادیه صنف قصابان یزد با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان هستیم باید مسئولین برای مسئله دام و گوشت تدبیری کنند و با اقداماتی شبیه واردات گوشت و دام و یا هر اقدام دیگری مانع افزایش بی‌رویه قیمت گوشت شوند.

,

حاجی‌زینلی خاطرنشان کرد: مسئله این نیست که دام وجود ندارد، اتفاقا دام وجود دارد، اما چون می‌دانند بازار داغ خواهد شد و افزایش قیمت صورت می‌گیرد، از فروش آن پرهیز می‌کنند.

,

وی با تأکید بر لزوم چاره‌اندیشی مسئولین برای این مسئله، تصریح کرد: همین که مسئولین مربوطه چند بار در تلویزیون اعلام کنند که گوشت و دام خریداری شده و وارد بازار خواهد شد؛ در روند بازار و قیمت‌ها تأثیرگذار خواهد بود و موجب می‌شود تا صاحبان دام، گوشت و دام را به بازار ارائه دهند و از احتکار آن پرهیز کنند.

,

رئیس اتحادیه صنف قصابان یزد مسئله کمبود دام و افزایش قیمت گوشت را مربوط به سراسر کشور دانست و گفت: این مسئله صرفا منحصر به استان یزد نیست. استان یزد به طور کلی دام زیادی ندارد و حدود 85 درصد دام استان وارداتی است که از سایر استان‌ها وارد می شود و تنها 15 درصد از دام در داخل خود استان تأمین می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه