اخبار داغ

فرماندار پردیس:

مشابه نظام ما در دنیا وجود ندارد

مشابه نظام ما در دنیا وجود ندارد
فرماندار شهرستان پردیس گفت: نظام ما در هیچ کشوری وجود ندارد و نمی توان کشوری را نام برد که در راس آن مقام رهبری حضور داشته و تمام فرامین آن بر اساس دین و مذهب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر ؛ مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در نشست تجلیل از فعالان عرصه ورزش شهرستان اظهار داشت: ۴۰ سال از انقلاب ما گذشته و نظام جمهوری اسلامی را در دنیا پایه گذاری کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پردیس خبر,

وی ادامه داد: این نظام در هیچ کشوری وجود ندارد و نمی توان کشوری را نام برد که در راس آن مقام رهبری حضور داشته و تمام فرامین آن بر اساس دین و مذهب باشد.

,

حیدری گفت: عملکردی که ما الان داخل کشور می بینیم ناقص است. وی افزود: حرفهای ما در تمام دنیا و بخصوص برای جوامع تحت سلطه و ستم، امید بخش و شیرین است اما در داخل کشور وقتی رویت می کنیم شاهد نواقصی هستیم.

,

فرماندار پردیس بیان کرد: گاها تفاوت میان گفته ها و مشاهداتمان خیلی زیاد است و این موضوع مایه استفاده بسیاری از افراد و کشورها شده است.

,

حیدری خاطر نشان کرد: فشارهای امریکا به سوریه، عراق، افغانستان و کشورهای همسایه نمونه ای است از اینکه هرگاه سلطه گران بخواهند جایی را نابود کنند این کار را می کنند و کسی مقابل آنها نمی ایستد.

,

وی ادامه داد: کشوری که سعی کرد و ثابت کرد، دین افیون و تنبلی است؛ حالا زیر بال و پر ما قرار گرفته و این روسیه است که سعی دارد با استفاده از ما، خود را در جهان مطرح کند و هم اکنون با اتکا به جوانان ما با امریکا مقابله میکند.

,

فرماندار پردیس افزود: داخل کشور ما مشکلاتی مانند اعتیاد، آسیبهای اجتماعی، فاصله طبقاتی، فقر، پارتی بازی، حق خوری و ... وجود دارد. حیدری تصریح کرد: در مقطعی ما در زمینه تعلیم و تربیت غفلت کردیم. وی خاطر نشان کرد: تمام تغییرها در سبک زندگی ما را به دین متصل کرده اند در صورتیکه این موضوع هیچ ارتباطی با دین ما ندارد و تنها صداقت و پاکی از پیامبر اسلام به ما رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه