اخبار داغ

ایرج شهین باهر عنوان کرد؛

زمین‌های مناطق حاشیه‌نشین متعلق به راه و شهرسازی است/ اولویت برای ساختمان شورای شهر بهسازی ساختمان ثبت اسناد است

زمین‌های مناطق حاشیه‌نشین متعلق به راه و شهرسازی است/ اولویت برای ساختمان شورای شهر بهسازی ساختمان ثبت اسناد است
شهردار تبریز گفت: پیشنهادات اعضای شورای شهر تبریز در اولویت بندی و ردیف های بودجه عمرانی شهرداری تبریز لحاظ شده و بر این اساس تغییرات در لایحه بودجه صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، ایرج شهین باهر در جلسه علنی شورای شهر تبریز که با عنوان بررسی و تصویب بودجه سال ۹۷ برگزار شد ابراز داشت: به دنبال مشارکت و کمک به میراث و  برای احیا میدان صاحب آباد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: با تملک سازمان ثبت احوال و نماسازی ساختمان ثبت اسناد بعد از تحویل، مجموعه میدان بزرگی در مقابل عمارت شهرداری ایجاد می‌شود.

,

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بودجه برای تحقق یافتن و هزینه کردن نوشته می‌شود، تصریح کرد: احیای بافت حاشیه نشین واجب است اما مطالعه و اخذ مجوزهای مربوطه و کارهای قانونی آن نیاز به زمان دارد.

,

شهردار تبریز افزود: ما در بافت حاشیه نشین دو مشکل داریم اولا باید مجوز های لازم از شورای عالی شهرسازی اخذ شود، شهرداری موافق فعالیت در بافت فرسوده می‌باشد اما دیگر مشکل بافت حاشیه نشین این است که زمین های مناطق بافت حاشیه نشین با سند ششدانگ متعلق به راه و شهرسازی است.

,

وی در پایان یادآور شد: اولویت اول ما برای ساختمان جدید شورای شهر، خرید و بهسازی ساختمان اداره کل ثبت اسناد و اولویت دوم ساختمان فعلی شهرداری منطقه یک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه