اخبار داغ

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان:

انگشت روی ماشه در برابر هر تهدیدی ایستاده‌ایم/ ارتش جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات و سلاح‌های روز دنیا مجهز است

انگشت روی ماشه در برابر هر تهدیدی ایستاده‌ایم/ ارتش جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات و سلاح‌های روز دنیا مجهز است
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با اشاره به آمادگی کامل ارتش در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: ارتش امروز دوشادوش همه نیرو‌های مسلح با آمادگی کامل و انگشت روی ماشه در برابر هر تهدیدی ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امیر‌سرتیپ علی  مظهری با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران با آمادگی کامل ایستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به مجهز بودن ارتش به سلاح‌ها و تجهیزات جنگی پیشرفته تصریح کرد: ارتش امروز با تولید تجهیزات پیشرفته از جمله هواپیمای جنگی آذرخش، ناو جنگی جماران، تانک ذوالفقار و غیره و همچنین با ساخت انواع مهمات در تمام نقاط کشور دوشادوش تمام نیرو‌های مسلح از آمادگی کامل و خوبی در دفاع از کشور برخوردار است.

,

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با اشاره به وجود امنیت در ایران گفت: آرامش و امنیت امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود ناامنی‌ها در کشور‌های همسایه حکم فرما است.

,

وی با بیان اینکه اسکتبار جهانی به سرکردگی آمریکا 40 سال است که با تحریم و تهدید و در پی ناامن کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: با این حال هر سال نسبت به سال گذشته مایوس‌تر می‌شود.

,

امیر‌سرتیپ مظهری با اشاره به اینکه با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری فرمانده معظم و معزز کل قوا و نیرو‌های مسلح و رزمی جمهوری اسلامی در آمادگی کاملی به سر می‌برند گفت: مقام معظم رهبری نیز در مورد ارتش فرمودند ارتش امروز به صورت منظم و مجهز به تجهیزات عالی بوده و تنها ارتشی در دنیا است که در خدمت مردم و منافع ملی است.

,

وی افزود: ما ارتشیان جان برکف به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و ولی‌امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا اطمینان می‌دهیم با آمادگی کامل و مقتدرانه و با تجهیزات خوب و انگشت بر روی ماشه دوشادوش همه نیرو‌های مسلح در برابر هر گونه تهدیدی را از طرف اسکتبار جهانی با شدت و قدرت پاسخگو خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه