اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

نیرو‌های مسلح با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند/ ارتش جمهوری اسلامی ایران دژ مستحکم و مایه دلگرمی ملت ایران است

نیرو‌های مسلح با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند/ ارتش جمهوری اسلامی ایران دژ مستحکم و مایه دلگرمی ملت ایران است
امام جمعه زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، آیت الله علی خاتمی امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت روز ارتش در زنجان برگزار شد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به آمادگی به تمام معنای یگان‌های هوایی، زمینی، دریایی و موشکی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این نیرو‌ها امروز با صلابت و با قدرت تمام برای پاسداری، استقلال و تمامیت عرضی و ارزش‌های بدست آمده انقلاب شکوهمند اسلامی بعنوان راست قامتان سرافزار تاریخ ایران ایستاده‌اند.

,

امام جمعه زنجان گفت: از همان روزها‌ی آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب با توطئه‌های گوناگون و با ایجاد آشوب قصد از بین بردن انقلاب و تجریه ایران اسلامی و در نتیجه بازگرداندن ایران به بردگری استکبار جهانی بود.

,

وی خاطر نشان کرد: با هدایت‌های امام راحل در اویل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و امروز نیز با رهبری‌های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

,

آیت الله خاتمی بیان کرد: با احساس وظیفه و مسئولیت نیرو‌های مسلح و ارتش، امروز انقلاب اسلامی ایران بعنوان یگانه ارتش مکتبی دنیا و منطقه با همه قدرت و صلابت آزادی‌های علمی و توانایی‌های فنی و قدرت تمام و انسجام ایستاده‌ است.

,

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مقتدر به عنوان دژ محکم مایه درلگرمی ملت ایران بوده و نیرو‌های مسلح حافظان استقلال، عزت و شرف ملت ایران هستند.

,

امام جمعه زنجان افزود: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با تمام قدرت و توان در مقابل اسکتبار و دشمنان قسم خورده خود ایستاده‌اند و امروز اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تاثیر گذار است.

,

وی بیان کرد: امروز مظلومان منطقه چشم امید به نیرو‌های نظامی و انتظامی و قوای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران دوختند همان گونه که امام المسلمین فرمودند ما مدافع همه مظلومان جهان هستیم.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: امروز دشمنان توطئه‌های گوناگونی را در کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین انجام دادند که این کشورها در واقع سنگر‌های جلویی برای شکست جهوری اسلامی ایران بود ولی این توطئه دشمنان نتیجه ای نداشت.

,

وی افزود: امروز با همت، عزم و جزم مردم و همت مضاعف مسئولین امسال هم شعار را با موفقیت و ایستادگی و توجه به اقتصاد مقاومتی پشت سرمی‌گذاریم و برگ زرینی از ولایت مداری و دشمن ستیزی را نشان می‌دهیم و با تمام اتحاد و انسجام بین احاد مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه