اخبار داغ

در مراسم رژه روز ارتش در کرج مطرح شد:

عدم وابستگی ارتش ایران به تجهیزات نظامی، عامل هراس استکبار جهانی است/ دشمن فرمولی برای مقابله با روحیه شهادت طلبی کشور ما ندارد

عدم وابستگی ارتش ایران به تجهیزات نظامی، عامل هراس استکبار جهانی است/ دشمن فرمولی برای مقابله با روحیه شهادت طلبی کشور ما ندارد
همزمان با سراسر کشور مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز به مرکزیت کرج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک;  همزمان با سراسر کشور مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز به مرکزیت کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;  , همزمان با سراسر کشور مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز به مرکزیت کرج برگزار شد.,

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت ضمن تبریک روز پاسدار، آغاز نیمه شعبان و روز تجلیل از شهادت طلبی و حماسه آفرینی نیروهای ارتش گفت: 29 فروردین تاریخ تولد دوباره ارتش مستقل و بدون وابستگی به بیگانگان در سال 58 بود.  

,

ارتش

, ارتش,

امیر سرتیپ دوم ستاد عباسعلی اسدی افزود: ارتش ایران امروز یکی از بزرگترین نیروهای منطقه محسوب شده و نامگذاری روز 29 فروردین به این نام از تدابیر معمار کبیر انقلاب بود و در آن شرایط حیاتی امام (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پا به عرصه نهاد.

,

وی اظهار داشت: امام (ره) آن زمان پس از اعلام حمایت، از ارتش خواستند که در شهرهای مختلف مقابل مردم رژه بروند تا حمایت خود را از ملت نشان دهند.

,

سرتیپ اسدی تصریح کرد: ارتش امروز با رهبری مقام عظمی ولایت در همه شئون کارنامه درخشانی داشته و در تربیت کارکنان مومن، متعهد، سلحشور و شهادت طلب که هراس دشمنان را از این روحیه به همراه داشته است گام برداشته و ارتش، سپاه، بسیج و ... در این راه موفق عمل کرده اند.

,

ارتش

, ارتش,

وی گفت: علی رغم تجهیزات پیشرفته دشمن رمز موفقیت ما در جنگ و امروز در مقابله با کفار و تکفیری ها روحیه ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمنان نتوانستند فرمولی برای مقابله با آن بسازند.

,

سرتیپ اسدی افزود: ارتش در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه بروز رسانی تجهیزات ارتش و بومی سازی و چابک سازی کارنامه درخشانی داشته و امروز خود را از همه وابستگی ها رهانیده است و با پیشرفت های تاکتیکی و تکنیکی موجب هراس دشمن شده است.

,

وی اظهار داشت: امروز در راستای چابک سازی نیروها ارتش چندین تیپ واکنش سریع را تشکیل داده که می توانند در کوتاهترین زمان در هر مکانی از کشور حضور داشته باشند و تیپ های پیاده ما تغییر ماهیت داده و به تیپ های متحرک هجومی تبدیل شده اند و در بالا بردن توان رزمی آنها موثر بوده است.

,

سرتیپ اسدی تصریح کرد: ساخت گلوله های هوشمند توپخانه برای عمل روی هدف، ساخت تیربار 23 ام تی برای اولین بار در جهان، ساخت تانک ذوالفقار، بهینه سازی تانک صمصام، ساخت زیردریایی و ناو جنگی پیشرفته، ساخت پهبادها در شناسایی، عملیات دفاعی تهاجمی و بومی سازی مخابرات از جمله فعالیت های ارتش طی سالهای اخیراست.

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت در خاتمه با اشاره به اینکه ارتش امروز آمادگی خوبی در زمینه تجهیزات دارد و با اعتماد به نفسی که امام (ره) در روح این نیروها دمیده توانسته است کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارید خاطرنشان داشت: فرزندان ارتش برای روز حادثه تربیت شده اند و آماده اند تا با همدلی با سپاه با فرمان ولایت گام بر عرصه میدان نبرد بگذارند و برای حفظ کشور و آرمان های اسلام تا آخرین نفس جان فشانی کنند و دژی محکم برای نظام باشند تا دشمن هرگز جرات تعرض به این آب و خاک را نداشته باشد.

,

همچنین استاندار البرز در این مراسم 29 فروردین را روز حماسه نیروهای سلحشور ارتش دانست و با تاکید بر اینکه خودکفایی نیروهای مسلح ایران بر کسی پوشیده نیست گفت: با توجه به اینکه ما در طول 8 سال دفاع مقدس مورد تهاجم دشمن قرار گرفتیم از سلاح ها و پیشرفت نظامی علیه دیگر کشورها استفاده نمی شود.

,

محمد علی نجفی افزود: در خاتمه با تاکید بر اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی موجب امنیت و آرامش ملت‌ های مظلوم جهان است افزود: برای تقویت نیروهای مسلح به اجازه کسی در دنیا نیاز نداریم.

,

در ادامه تصاویری از رژه نیروهای مسلح را مشاهده خواهید کرد:

,

 ارتش

, ارتش,

ارتش

, ارتش,

ارتش

, ارتش,

ارتش

, ارتش,

ارتش

, ارتش,

ارتش

, ارتش,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه