اخبار داغ

امیر حاتمی در بدو ورود به فرودگاه بغداد:

نخستین کمیسیون همکاری های دفاعی بین ایران و عراق برگزار می شود

نخستین کمیسیون همکاری های دفاعی بین ایران و عراق برگزار می شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نخستین کمیسیون همکاری های دفاعی بین دو کشور ایران و عراق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بغداد در جمع خبرنگاران هدف از سفر به کشور عراق را رایزنی درباره تحولات منطقه ای که امروز کشورهای منطقه درگیر آن هستند عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر موضوعات زیادی برای مذاکره در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به دیدار با وزیر دفاع، فرمانده ارتش و سایر مقامات کشور عراق در این سفر افزود: یکی از اهداف مهم از این سفر توسعه همکاری های دفاعی و نظامی بین ایران و عراق است.
امیر حاتمی شرکت در نخستین کمیسیون همکاری های دفاعی بین دو کشور را یکی دیگر از اهداف سفر به عراق عنوان کرد و ادامه داد: گفت وگو با سایر وزرا و مسئولان امنیتی، دفاعی و نظامی کشور عراق در این سفر انجام خواهد شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خوشحالم در شرایطی به عراق سفر کردم که دولت و ملت عراق بر تروریست ها فائق آمده اند، تصریح کرد: این پیروزی ها را به همه مردم، دولت و نیروهای مسلح عراق تبریک می گویم.  
امیر حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حمله موشکی اخیر به سوریه خاطرنشان کرد: اقدامات جنایتکارانه سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس در حمله موشکی به سوریه نقض آشکار قوانین و مقررات بین المللی و منشور ملل متحد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,


انتهای پیام/ط

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه