اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور چرام:

دانشگاه پیام نور چرام نمیتواند ساختمانی را برای مکان خود اجاره کند/هیئت موسس به ۸۰ درصد وظایف خود عمل نکردند/دانشگاهی که اینترنت ندارد

دانشگاه پیام نور چرام نمیتواند ساختمانی را برای مکان خود اجاره کند/هیئت موسس به ۸۰ درصد وظایف خود عمل نکردند/دانشگاهی که اینترنت ندارد
رئیس دانشگاه پیام نور چرام: یک شهرستان برای این که دانشگاه پیام نور در آن تاسیس شود، مستلزم شرایطی است اما در چرام هیئت موسس به ۸۰ درصد وظایف خود عمل نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام،رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان چرام در پاسخ به سوالات خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی چرام در جمع دانشجویان، با اشاره به نبود مکان دانشگاه پیام نور در این شهرستان بیان کرد: زمانی که شرایط دانشگاه پیام نور از لحاظ اعتبار مناسب بود، مکان دانشگاه پیام نور احداث نشد و از طرفی با عدم هماهنگی روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

سید حسن گنجی پور به شرایط  ایجاد ساختمان این دانشگاه در چرام اشاره کرد و گفت: ما نمی‌توانیم ساختمانی را در چرام تحت عنوان دانشگاه پیام نور اجاره کنیم.

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان چرام با اشاره به شرایط هر شهرستان برای احداث دانشگاه پیام نور اظهار کرد: یک شهرستان برای این که دانشگاه پیام نور در آن تاسیس شود، مستلزم شرایطی است اما در چرام هیئت موسس به ۸۰ درصد وظایف خود عمل نکردند.

,

 

,

گنجی پور به حضور کمرنگ خود در جلسات شورای اداری شهرستان اشاره کرد و گفت: در تمام جلساتی که از آنها اطلاع قبلی داشته باشم، حضور یافته ام اما تاکنون نامه ای برای حضور بنده بجز چند مورد محدود، در شورای اداری وجود ندارد و هر بار که دعوت شده باشم، حضور خواهد یافت.

,

 

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دادن سرویس حمل و نقل به دانشجویان دانشگاه پیام نور در چرام بیان کرد: دانشگاه پیام نور برای اجاره سرویس و ساختمان نمی‌تواند از سرفصل ها اعتباری کنار بگذارد.

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور چرام، افزود: در چند ماهی که بنده به پیام نور آمده ام،هیچ گونه درخواستی مبنی بر برگزاری اردوی فرهنگی و مسابقات ورزشی نشده است.

,

 

,

این مسئول،به نبود اینترنت در دانشگاه پیام نور چرام اشاره کرد و گفت: اینترنت برای ما حل شدنی نیست چراکه پیام نور چرام مکانی ثابت ندارد و مکان فعلی از شهر دور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه