اخبار داغ

امام جمعه قوچان:

معنویت، اقتدار و تقوا از ویژگی های بارز ارتش است

معنویت، اقتدار و تقوا از ویژگی های بارز ارتش است
امام جمعه قوچان گفت: در طول تاریخ معاصر، ارتش هیچگاه در مقابل ملت بزرگ ایران قرار نگرفته و همواره پشتیبان و حامی مردم بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح قوچان ضمن گرامیداشت 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در طول چهار دهه گذشته، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)همواره درصدد تقویت ارتش بودند و در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اقتدار نیروهای مسلح به امن ترین کشور منطقه تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، ارتش هیچگاه در مقابل مردم قرار نگرفته و همواره پشتیبان و حامی مردم بوده است، ادامه داد: تقوا، اقتدار و معنویت از ویژگی های بارز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروهای جان برکف ارتش همواره در میدان نبرد همچون شیر در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و در معنویت نیز همچون یک عارف سر بر سجده می گذارند و این ویژگی ها افتخار و ارزش بزرگی برای ارتش محسوب می شود.

,

وی با انتقاد شدید از حملات موشکی آمریکا به سوریه خاطر نشان کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه برای حمله به کشور سوریه از هیچ یک از سازمان های بین المللی همچون شورای امنیت مجوزی نداشتند و با این کار خود جنایت بزرگی در حق مردم مظلوم سوریه مرتکب شدند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان تاکید کرد: آمریکا توان مقابله با نیروهای مسلح ایران را ندارد و بارها مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که اگر خطایی از آمریکا سر بزند، عاشورای دوم را رقم خواهیم زد.

,

حجت الاسلام دستجردی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید وحید حسن زاده، از مرزبانان قوچانی که در درگیری با اشرار در مرز میرجاوهبه شهادت رسید، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد استحاله و تغییر سبک زندگی و حتی تفکر ملت بزرگ ایران هستند که قطعا با هوشیاری مردم این موضوع نیز خنثی خواهد شد و نباید فراموش کنیم که دشمنی دشمنان با مردم ایران ربطی به گروه ها و تفکرات سیاسی ندارد و می بایست بصورت یکپارچه در برابر اقدامات دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی و مقابله کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه