اخبار داغ

آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

دلارهای نفتی عربستان عامل اصلی حمله به سوریه بود/برخی کشورها مطابق قانون جنگ رفتار می کنند

دلارهای نفتی عربستان عامل اصلی حمله به سوریه بود/برخی کشورها مطابق قانون جنگ رفتار می کنند
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به حمله سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلستان به سوریه گفت: دلارهای نفتی عربستان عامل اصلی حمله به سوریه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود به عوامل ترویج فساد اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان نباید از عبادت شبانه غفلت کنند زیرا در این دوران پناه بردن به عبادت شبانه تأثیر مهمی در بیمه کردن جوانان و افراد دارد.

این استاد حوزه علمیه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و ادامه داد: هیچ کس به مقامی نمی‌رسد مگر اینکه در هنگام سحرگاهان به عبادت بپردازد. این عبادت به دور از ریاکاری است

وی افزود:  اگر انسان در روز درگیری و مشکلی داشته است ولی در شب دیگر مشکلی نیست، عبادت سحرگاه امتیازات زیادی دارد و سبب تربیت و نورانیت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,

این مرجع تقلید بیان داشت: عبادت شبانه برای اهل علم سهل است، جوانان غیر اهل علم نیز نباید از این مسئله غفلت کنند زیرا در این دوران شور و شر پیرامون ما است پناه بردن به عبادت شبانه تأثیر مهمی در بیمه کردن جوانان و افراد دارد.

,

وی ادامه داد: در دوران حاضر عوامل خطرناک فساد اخلاق زیاد است و باید به عوامل بازدارنده تأکید و تکیه کنیم تا خود و دیگران را حفظ کنیم و اهل علم در این زمینه سرمشق باشند.

,

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در برنامه‌های اجتماعی شناخت جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم گفت: در صورت نداشتن شناخت نسبت به جامعه و دنیا فریب می‌خوریم زیرا لعابی از انسان دوستی و حقوق بشر در ظاهر دارد.

,

وی ادامه داد: هزاران نفر را با بمب‌های خوشه‌ای می‌کشند ولی خم به ابرو نمی‌آورند این امر باطن کار است بنابراین باید دنیای کنونی را شناخت.

,

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: سه دولت جنایت پیشه می‌خواهند به جایی حمله کنند و از هیچ مقامی اجازه نمی‌گیرند تفاوت آنها با قانون جنگل چیست؟ بهانه شیمیایی درست کردند و هر جا می‌خواهند حمله ناجوانمردانه و بدون مجوز داشته باشند به سراغ آن می‌روند.

,

وی تصریح کرد: انگیزه آنها عربستان سعودی است که در اختیار هر سه دلارهای نفتی گذاشته است بنابراین فرانسه،  انگلستان و آمریکا تکلیف روشنی دارند و بر لازم است بدانیم در چه دنیایی زندگی می‌کنیم تا فریب نخوریم.

,

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه برخی هنوز در خواب هستند و می‌گویند دنیای تمدن چه می‌گوید گفت: نباید فریب این ادعا را خورد و باید خود را آماده کنیم و اسم آنها را اشراری گذاشت که تابع قانون نیستند.

,

وی یادآور شد: یکی از رجال سیاسی آنها در مجلس انگلستان گفته شما باید تابع نمایندگان مجلس انگلستان باشید نه قانون آمریکا بنابراین نباید فریب این دنیا را خورد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه