اخبار داغ

۳۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در بخش سرفاریاب اهدا شد

۳۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در بخش سرفاریاب اهدا شد
فرماندارشهرستان چرام از اهدا ۳۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی به مردم مناطق بید انجیر و بیدک بخش سرفاریاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،به منظور تغییر الگوی مصرف سوخت و استفاده نکردن مردم مناطق کوهستانی از چوب درختان جنگلی و همچنین تشویق آن‌ها به حفظ طبیعت، به همت اداره منابع طبیعی شهرستان چرام، تعداد ۲۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی به مردم ساکن در مناطق بید انجیر اهداء و نصب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

فرماندار چرام در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات  منطقه روستای بید انجیر سرفاریاب، گفت: تا چند روز آینده، ۱۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی دیگر  به مردم بیدک بخش سرفاریاب تحویل داده می‌شود.
 

,
,

هادی فتاحی اصل با بیان اینکه یکی از مشکلات مناطق محروم و جنگل نشین استفاده از سوخت فسیلی است که هم موجب نابودی طبیعت می‌شود و هم برای ساکنان این مناطق در ما‌های سرد سال دردسر آفرین است افزود: هدف از نصب این آبگرمکن‌ها، تغییر الگوی مصرف سوخت و تشویق مردم به حفظ طبیعت است.
 

,
,

هادی فتاحی اصل اضافه کرد:استفاده از انرژی‌های نو به جای سوخت فسیلی در این مناطق سخت گذر گام مهمی در حفاظت از منابع طبیعی و آسایش مردم است.
 

,
,

فرماندارشهرستان چرام بیان کرد: افزایش مشارکت پذیری مردم در حفظ و احیاء عرصه‌های جنگلی و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از طبیعت از نتایج مهم این طرح است.
 

,
,

گفتنی است منطقه بید انجیر سرفاریاب دارای ۶ روستا، حدود ۸۰ خانوار و ۴۰۰ نفر جمعیت است که در ۵۰ کیلومتری شهر سرفاریاب واقع شده است. 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه