اخبار داغ

همایش تجلیل از جانبازان در دو گلزار محوری قم برگزار می شود

همایش تجلیل از جانبازان در دو گلزار محوری قم برگزار می شود
همایش 11هزار نفری تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز، اسوه های صبر و استقامت همزمان با میلاد قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز امسال در دو گلزار علی بن جعفر (ع) و امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: جانبازان رهروان راه شهدا و پرچم داران فرهنگ ایثار و شهادت و مظهر رشادت و دلیرمردی هستند که با تاسی به بزرگ جانباز کربلا با تکیه بر ولایت ، ایمان استوار و وحدت کلمه تا پای جان برای حفظ ارزشها، عزت اسلامی، ملت و مملکت اسلامی ایستادگی کردند.
 سردار سید جواد هاشمی افزود:  جانبازان انسانهایی هستند که با پشت پا زدن به دنیا با خدا معامله کردند و بعد از پیکار در جبهه حق بر رنج مجروحیت صبر و ایثار کردند و همه سختی ها را به جان خریدند اما از ارزشها دست نکشیدند.
وی تاکید کرد: دشمن برای همه ملت برنامه دارد و البته بر روی  نیروهای ارزشمند تاکید بیشتری دارد و هجمه های زیادی داشته است، انقلاب با رویش ها و ریزش ها روبرو بوده است برای در امان ماندن از کید دشمنان باید گوش به فرمان ولایت در مسیر حق ثابت قدم ماند و از ریختن آب به آسیاب دشمن پرهیز کرد و مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگرفت.  
وی اظهار داشت: ‌خیلی ها در پی تضعیف روحیه ایثار و شهادت در جامعه هستند، تضعیف این روحیه حماسی یعنی وابستگی و دلبستگی به مادیات و دنیا و این تسلط دشمنان را بدنبال دارد،‌ ملت ایران ثابت کرده همواره با روحیه ایثار و شهادت که برگرفته ازفرهنگ عاشورا است عجین بوده و هرگز از این فرهنگ فاصله نگرفته است.
سردار هاشمی تصریح کرد: فضیلت جانبازان با قدم گذاشتن در مسیر جهاد فی سبیل الله و پس ا زآن صبر بر مجروحیت و با حفظ تقوای الهی بالاتر از شهدا است باید قدر این نعمت ر ابدانند این اجر عظیم برای خانواده معظم ایشان نیز منظور می باشد.
وی افزود: همایش 11هزار نفری جانبازان همزمان با میلاد حضرت ابالفضل (ع) وروز جانباز ساعت 17 در گلزارهای علی بن جعفر (ع) و امامزاده ابراهیم(ع)،‌همراه با سخنرانی و اجرای برنامه های فرهنگی و غبار روبی مزار مطهر شهدا،‌ اجرای برنامه علمداران حماسه ،‌دیدار از جانبازن با حضور نماینده ولی فقیه در استان به نمایندگی از مقام عظمای ولایت و  ائمه جمعه شهر قم و بخش ها  ،‌ اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ،‌ مکاتبه با ادارات استان برای تجلیل از جانبازان دستگاهها از برنامه های این ایام می باشد.
وی عنوان کرد: هم اکنون مفتخر به خدمت رسانی به 4866جانباز بالای 25درصد، 6495جانباز زیر 25درصد ،  37 جانباز قطع نخاع، ‌57جانباز ویلچری،‌ 2834 جانباز اعصاب و روان، 1652جانباز شیمیایی، هشت جانباز بصیر، 14جانباز قطع دو پا و 94 جانباز مونث هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه