اخبار داغ

همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل (ع)؛

جشن بزرگ خانوادگی در قم برگزار می شود

جشن بزرگ خانوادگی در قم برگزار می شود
رئیس موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: جشن میلاد قرص قمر 31 فرودین ماه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در ورزشگاه حیدریان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید کاظم میر عظیمی در  گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) همزمان با روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) جشن بزرگ خانوادگی را با همت دوستداران اهل بیت (ع) برگزار می کند.
وی جمعه 31 فروردین را زمان برگزاری این مراسم عنوان کرد و بیان داشت: این مراسم با نام جشن میلاد قرص قمر در ورزشگاه حیدریان برگزار می شود.
رئیس موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) افزود: با توجه به نامگذاری این روز به نام روز پاسدار و همچنین تقارن آن با روز جانباز در این مراسم از 15 نفر پاسداران و جانبازان به خصوص جانبازان  مدافع حرم تجلیل خواهد شد.
وی اهدا جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد و گفت: 5 کمک هزینه سفر کربلا و 5  سفر مشهد مقدس جوایزی است که به قید قرعه اهدا خواهد شد.
میر عظیمی ادامه داد: همچنین در این مراسم از کتاب جمکران تالیف آیت الله میرعظیمی رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد: آیت  الله میرعظیمی سخنران این مراسم شاد و خواندگی خواهند بود.
رئیس موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن تقدیر از همکاری مدیران و نهادهای مختلف تاکید کرد: نیروی انتظامی با برگزاری جلسات مختلف با برگزار کنندگان کمک بسیار ارزنده ای به برگزاری این مراسم کرده است که باید از همین جا کمال تشکر و قدرانی خودم را اعلام نمایم.
گفتنی این مراسم با اجرای سید علی ضیاء و حضور آقایان علیرضا خمسه و عباس رضازاده برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه