اخبار داغ

با رای اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان؛

شهید شاخص رسانه استان گلستان در سال ۹۷ انتخاب شد

شهید شاخص رسانه استان گلستان در سال ۹۷ انتخاب شد
سید حمیدرضا حسینی، خبرنگار گلستانی که در حادثه منا به شهادت رسیده بود به عنوان شهید شاخص رسانه استان گلستان در سال 97 انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ با رای اکثریت اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان گلستان، سید حمیدرضا حسینی، شهید حادثه منا، به عنوان شهید شاخص سال 97 رسانه استان انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

این انتخاب بین شهیده زهرا قلی پور اردکانی و سید حمیدرضا حسینی انجام گرفت، که اعضای بسیج رسانه، بدلیل اینکه هنوز مطالبات حادثه منا وصول نشده و هنوز جنایات آل سعود به قوت خود علیه مسلمانان باقیست و استان گلستان و اهل سنت شهدای زیادی در حادثه منا تقدیم کردند، بر روی شهید این حادثه تلخ، به اجماع رسیدند.

,

علی محمد جعفری، مسئول بسیج رسانه استان گلستان در نخستین اجتماع اعضای شورای مرکزی در سال 97، ابراز کرد: سال گذشته از نظر مالی با چالش های فراوانی روبرو بودیم و به نظر می آید سال جاری سخت از سال گذشته باشد اما با این وجود سعی می کنیم در جهت تقویت فضای رسانه ای از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

,

جعفری افزود: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با موضوع محوری 40سالگی انقلاب اسلامی در سال جاری برگزار خواهد شد.

,

مسئول بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد: شورای بسیج رسانه با تغییر راهبری ملی از این به بعد تحت عنوان هیات اندیشه ورز ادامه مسیر خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه