اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد:

سارق سیم برق در شهرکرد دستگیر شد

سارق سیم برق در شهرکرد دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: سارق سیم برق که پس از سرقت ضمن بی توجهی به فرمان ایست پلیس با خودرو پراید متواری شده بود با شلیک هوائی ماموران کلانتری ۱۶ منظریه، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید روح الله موسوی در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ منظریه حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که مشغول بریدن سیم در بالای تیر برق بود مظنون شدند که این فرد به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شد.

وی افزود: ماموران به راننده خودرو فرمان ایست دادند که راننده ضمن بی توجهی به فرمان ایست پلیس با حرکات مخاطره آمیز هر لحظه بر سرعت خودرو می افزود.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تعقیب طولانی ماموران برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی و توقیف خودرو با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوائی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: بلاخره ماموران با اتخاذ شگرد های خاص پلیسی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

موسوی با اشاره به اعتراف این سارق به چندین سرقت سیم برق از کشف لوازم مخصوص سرقت شامل، قیچی آهن بر، سنگ فرز، دستکش چرمی مخصوص بریدن سیم، اره آهن بر و مقداری سیم برق از داخل خودرو پراید سارق، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه