اخبار داغ

ظهر امروز؛

رکورد کشوری شکستن چوب به نام رزمی کار کرمانی ثبت شد

رکورد کشوری شکستن چوب به نام رزمی کار کرمانی ثبت شد
محمد جواد بابایی ورزشکار 23 ساله کرمانی در رشته نیو کونگ فو موفق شد با حمایت مسئولین دانشگاه ولیعصر رفسنجان رکورد کشور را در بخش شکستن چوب و رکورد استانی شکستن اجسام سخت ( جدول های بتنی ) به نام خود ثبت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بوتیا نیوز  صبح امروز ۲۹ فروردین ماه همزمان با حلول ماه شعبان محمد جواد بابایی ورزشکار ۲۳ ساله کرمانی رشته نیو کونگ فو موفق شد با حمایت مسئولین دانشگاه ولیعصر رفسنجان رکورد کشور را در بخش شکستن چوب و رکورد استانی شکستن اجسام سخت ( جدول های بتنی ) با حضور ناظران هیات نیوکونگ فو به نام خود ثبت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز , بوتیا نیوز,

, ,

 

,

این ورزشکار کرمانی که دارای خصوصیات اخلاقی بارز و منش پهلوانی است توانست با استعانت از خداوند متعال و امام عصر(عج )، با شکستن ۳۸ چوب رکورد کشوری این بخش را در جمع خیل عظیم تماشاگران، دانشجویان و مسئولین دانشگاه ولیعصر رفسنجان به نام خود ثبت کند.

,

, ,

این ورزشکار جوان در ادامه ضمن تحمل وزن ۷۲۰ کیلوگرمی سنگ های بتنی بر روی بدن و شکستن آن ها به وسیله پتک توانست با موفقیت رکورد استانی این بخش را به نام خود ثبت کند.

,

, ,

این ورزشکار موفق، با افتخار رکورد های خود را به شهید جواد بابایی عموی بزرگوار خود تقدیم کرد و در همین مراسم اعلام کرد که در آینده ای نه چندان دور رکود کشوری شکستن اجسام سخت را به نام خود ثبت خواهد کرد.

,

در پایان، با اهداء لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال توسط مسئولین دانشگاه ولیعصر از این ورزشکار جوان تقدیر شد.

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه