اخبار داغ

گزارش/

آخرین وضعیت درمانی خلبان بالگرد شرکت نفت فلات قاره/ جست و جو ها برای نجات سایر مفقودین ادامه دارد

آخرین وضعیت درمانی خلبان بالگرد شرکت نفت فلات قاره/ جست و جو ها برای نجات سایر مفقودین ادامه دارد
حال عمومی سید محمود سهیلی، خلبان 56 ساله بالگرد سانحه دیده شرکت نفت فلات قاره پس از نجات، رو به بهبودی است وعملیات جست و جو و نجات برای سایر سرنشینان بالگرد ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شب گذشته یک فروند بالگرد شرکت نفت فلات قاره که در حال جابجایی یک بیمار بوده و علاوه بر خلبان و کمک خلبان، یک پزشکیار نیز سرنشین آن بوده  و مجموعا با پنج سرنشین  در حین پرواز به سمت جزیره کیش در شش کیلومتری سکوی آر.یک و فاصله 53 مایلی جنوب غربی جزیره کیش و 51 مایلی جنوب جزیره لاوان دچار حادثه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سرنشینان این بالگرد  خلبان: کاپیتان سهیلی، کمک خلبان: کاپیتان فتاحی، بیمار: جواد کار اندیش، پزشکیار: بهروز اشکان، همراه بیمار: طالب مرادی بوده که در لحظات اولیه فوت بیمار و پزشکیار تایید و از نجات یافتن خلبان اطمینان داده شد و عملیات جست و جو و نجات برای سایر سرنشینان بالگرد سانحه دیده ادامه پیدا کرد.

,

پس از اعلام نجات کاپیتان سهیلی و انتقال وی به بیمارستان جست و جو ها در شعاع پیرامونی سکوی رسالت برای یافتن سایر مفقودین ادامه پیدا کرد که به علت شرایط آب و هوایی نا مناسب عملیات جست و جو و نجات دریایی مشکل و پیچیده گردید  و این جست و جو ها همچنان ادامه دارد.

,

وضعیت خلبان رو به بهبودی است

, وضعیت خلبان رو به بهبودی است, وضعیت خلبان رو به بهبودی است,

کوروش کشمیری ، روابط عمومی بیمارستان کیش در گفتگو با خبرنگار هرمز پیرامون وضعیت جسمانی خلبان این بالگرد اظهار کرد: سید محمود سهیلی،  خلبان 56 ساله این بالگرد که شب گذشته دچار سانحه شده بود در ساعت دو و 38 دقیقه بامداد امروز به بیمارستان کیش منتقل و پس از اقدامات اولیه  تشخیص ضربه به سر، شکستگی مهره و هموتوراکس(خونریزی درون قفسه سینه) از طریق پزشکان داده شد.

,

روابط عمومی بیمارستان کیش با اشاره به  اینکه در مدت هشت دقیقه بعد از نجات بیمار وی به بیمارستان کیش منتقل شد، افزود: وضعیت هوشیاری بیمار به گونه ای نبود که از نحوه بروز این حادثه و همچنین حال نسبی خود اطلاعاتی بیان کند.

,

کشمیری با بیان اینکه حال بیمار رو به بهبود است، تصریح کرد: مشاوره مغز و اعصاب و جراحی بر روی بیمار انجام شده و اکنون سطح هوشیاری بیمار مناسب است.

,

وی با تاکید بر اینکه حداقل تا 48 ساعت آینده بیمار باید در آی سی یو تحت مراقبت های ویژه باشد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه آسیب نخاعی در بدن بیمار رخ نداده و این زمان صرفا برای اطمینان از وضعیت روند صحیح درمان این بیمار است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه