اخبار داغ

خطوط لوله قدیمی نفت بازرسی و تخلیه می‌شوند

خطوط لوله قدیمی نفت بازرسی و تخلیه می‌شوند
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: بازرسی و تخلیه خطوط لوله دریایی کشور که در زمان جنگ تحمیلی عهده‌دار صادرات نفت کشور بودند در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت نفت، سیدپیروز موسوی گفت: بازرسی و تخلیه خطوط لوله دریایی کشور که در زمان جنگ تحمیلی عهده‌دار صادرات نفت کشور بودند یکی از اهداف اصلی این شرکت در حوزه عملیات فنی و مهندسی در سال جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‎که این عملیات بسیار پیچیده است و ریسک زیادی دارد و به این منظور با شرکت‌های دولتی مذاکراتی انجام شده، ابراز امیدواری کرد این پروژه امسال اجرایی شود.

,

موسوی گفت: بازرسی و تخلیه این خطوط لوله دریایی که به اس‌پی‌ام منتهی می‌شود ضروری است، زیرا نفت از سال ۶۲ تاکنون در آن باقی مانده است.

,

به گفته این مقام مسوول، امید است با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از توان مهندسان و فناوری‎های داخل کشور و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌های داخلی کشور، این پروژه اجرایی شود.

,

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی از آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور و نوسازی کامل اسکله آذرپاد، به عنوان اولویت‎های دیگر این شرکت در سال جدید نام برد.

,

موسوی با اشاره به نقش مهم پرورش و آموزش نیروی انسانی متخصص در شرکت پایانه‎های نفتی ایران خاطرنشان کرد: این شرکت در سال ۹۷ برنامه‌های جامع و عملیاتی برای ارتقای دانش علمی و فنی نیروی انسانی خود در دستور کار دارد و آموزش‎محور شدن نیروی انسانی متخصص را دنبال می‎کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه