اخبار داغ

قائم مقام معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

325 سمن خراسان رضوی در آستانه تأسیس است

325 سمن  خراسان رضوی در آستانه تأسیس است
قائم مقام معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پارلمان مشورتی جوانان را پل ارتباطی مؤثر بین جوانان و مسئولان دانست و گفت: یکی از دغدغه ها و خلأ هایی که همیشه جوانان نسبت به مسئولان داشتند این بود که جایگاهی در تصمیم گیری و تصمیم سازی و تعامل با دولتمردان برای پیگیری مطالبات عمومی خود نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن عزیزی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: سال جاری در حوزه جوانان استان خراسان رضوی به عنوان سال شکوفایی سازمان های مردم نهاد جوانان و همچنین کیفیت بخشی به آنان نام گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه 325 سمن در شرف تأسیس در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد، خاطرنشان کرد: برآورد ما طبق اطلاع رسانی خوبی که در ستاد امور جوانان صورت می گیرد این است که این تعداد به مرز 400 سمن برسد.

,

قائم مقام معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین در ادامه تصریح کرد: در واقع اگر ما بتوانیم این تعداد سمن را در سال جاری راه اندازی و تأسیس کنیم رکورد دار تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان در کشور خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه خراسان رضوی همیشه پیشگام طرح های ابتکاری و نو بوده است؛ اذعان کرد: در همین چارچوب پارلمان مشورتی جوانان شهرستان ها که مصوب ستاد سازمان دهی امور جوانان استان در سال گذشته بود راه اندازی شد.

,

عزیزی همچنین ادامه داد: تلاش ستاد جوانان بر این است در هفته مشارکت ها از 22 تا 28 مردادماه هست مجمع عمومی پارلمان مشورتی جوانان شهرستان ها در استان راه اندازی شود و اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی انتخاب شوند.

,

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم طرح پارلمان مشورتی جوانان، طرح موفقی باشد، عنوان کرد: یکی از دغدغه ها و خلأ هایی که همیشه جوانان نسبت به مسئولان داشتند این بود که جایگاهی در تصمیم گیری و تصمیم سازی و تعامل با دولتمردان برای پیگیری مطالبات عمومی خود نداشتند.

,

این مقام مسئول در ادامه تشریح کرد: پارلمان مشورتی جوانان پل ارتباطی مؤثر، مستقیم و رو درو در حوزه گفتمان سازی جوانان و مسئولان ایجاد می کند و این پارلمان در ادامه کار برنامه ریزی، نظارت و اجرا را بر عهده خواهد داشت.

,

وی توسعه تشکل های مردم نهاد جوانان را از جمله اهداف تشکیل این پارلمان دانست و بیان کرد: مدیریت استعداد و نخبه پروری به عنوان یکی از خروجی های اصلی این پارلمان ها است که رصد و پیگیری می شود تا ان شاء الله فضای مشارکت جوانان برای تصدی مسئولیت ها اتفاق بیافتد.

,

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: تقاضای ما از فرمانداران به عنوان روسای ستاد امور جوانان این است که نشست ها را با جدیدت دنبال کنند و کمک کار پارلمان باشند این پارلمان در آغاز راه خود است و برای اینکه به اهداف خود برسد حتماً باید فرمانداران نظارت، هدایت و کمک لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه