اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل خبر داد؛

رشد سه برابری تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان شهرستان/ توانمندسازی محرومان و اشتغال زایی اولویت اصلی کمیته امداد است

رشد سه برابری تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان شهرستان/ توانمندسازی محرومان و اشتغال زایی اولویت اصلی کمیته امداد است
رئیس کمیته امداد آران و بیدگل گفت: بودجه کمیته امداد شهرستان برای حمایت از اشتغال در سال جدید به شش میلیارد تومان افزایش یافته است که اگر امکان افزایش بیشتری نیز وجود داشته باشد، تلاش خواهیم کرد درخواست اعتبار از استان را تا هفت و نیم میلیارد تومان افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن اسماعیلی در گفت و گو با صاحب نیوز در تشریح عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اظهار کرد: ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این کمیته در سال گذشته پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل با بیان این که این میزان رشد سه برابری نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ داشته است، تصریح کرد: رویکرد و اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی محرومان و کمک به اشتغال نیازمندان است.

,

وی با تاکید بر فراهم آرودن و بسترسازی رشد استعداد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نهفته در کویر، شهرک‌های صنعتی و کارآفرینان موفق شهرستان برای ایجاد اشتغال مددجویان از اهداف ما در سال جدید است.

,

اسماعیلی با اشاره به این که نرخ بیکاری آران و بیدگل کمتر از دیگر شهرستان‌هاست، اضافه کرد: بودجه کمیته امداد شهرستان برای حمایت از اشتغال در سال جدید به شش میلیارد تومان افزایش یافته است که اگر امکان افزایش بیشتری نیز وجود داشته باشد، تلاش خواهیم کرد درخواست اعتبار از استان را تا هفت و نیم میلیارد تومان افزایش دهیم.

,

وی بالا بردن امید به زندگی و ایجاد انگیزه در مددجویان را در گرو ایجاد اشتغال برای آنان دانست و خاطرنشان کرد: آران و بیدگل ظرفیت بالایی در حوزه فعالیت‌های خیرخواهانه دارد که باید از آن برای کمک به محرومان استفاده شود.

,

دو هزار و ۳۰۰ خانوار آرانه و بیدگل زیر پوشش کمک‌های کمیته امداد قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه