اخبار داغ

فرهاد رهبر: اجازه پارتی و باند‌بازی نمی‌دهم

فرهاد رهبر: اجازه پارتی و باند‌بازی نمی‌دهم
رئیس دانشگاه آزاد گفت: اجازه نمی‌دهم فردی با حزب و گروه‌بازی، پارتی‌بازی، فامیل‌بازی، تملق و چاپلوسی در این دانشگاه به پست و مقام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  میزان؛ فرهاد رهبر در جلسه با معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه همه بدانند سیستم شایسته‌سالاری را در دانشگاه آزاد لحاظ خواهم کرد، گفت: اجازه نمی‌دهم فردی با حزب و گروه بازی، پارتی‌بازی، فامیل‌بازی، تملق و چاپلوسی در دانشگاه آزاد اسلامی به پست و مقام برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او گفت: باید در تمامی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاخص‌هایی در بخش فرهنگی به منظور رتبه بندی واحد‌ها تعریف شود تا براساس آن واحد‌های برتر شناسایی و مورد تشویق قرار گیرند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر به کارگیری افراد کاردان و متعهد در حوزه فرهنگی گفت: افرادی که توانایی و آمادگی انجام امور فرهنگی را دارند، شناسایی شده و در حوزه فرهنگی و دانشجویی به کار گرفته شوند.

,

رهبر با بیان اینکه در حوزه‌های پژوهش و فناوری و آموزش و تحصیلات تکمیلی فعالیت‌های مثبت و مفیدی انجام شده، گفت: در حوزه فرهنگی هنوز خلا‌هایی وجود دارد که وظایف مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

,

او ادامه داد: نباید به دنبال گزارش دادن باشیم، بلکه باید کار‌هایی انجام دهیم که اثربخشی بیشتری داشته باشد.

,

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شبکه بسیار بزرگی است که باید به جهت امور فرهنگی، هرمی ساخته شود تا زمانی که کاری در راس آن انجام می‌شود در بدنه نیز ملموس و تاثیرگذار باشد.

,

رهبر با بیان اینکه نباید از ایجاد شبکه فارغ‌التحصیلان غافل شد و باید در راستای اهداف دانشگاه از آن‌ها استفاده کرد، به معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران کل این حوزه توصیه کرد در امور فرهنگی با سازمان سما هماهنگی داشته تا امور برنامه‌ریزی شده معاونت فرهنگی و دانشجویی با امور فرهنگی سازمان سما هماهنگ باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه