اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد خبر داد:

کاهش 83 درصدی نزاع دسته‌جمعی در اسدآباد

کاهش 83 درصدی نزاع دسته‌جمعی در اسدآباد
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از کاهش 83 درصدی نزاع‌های دسته‌جمعی در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ اسماعیل جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگارنافع؛ با اشاره به کاهش 83 درصدی نزاع‌های دسته‌جمعی در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، اظهار کرد: مردم قبل از رخداد نزاع به نیروی انتظامی مراجعه کنند تا منجر حادثه تلخ و ناگواری نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی از دیگر عوامل کاهش نزاع دسته‌جمعی را مداخله ریش‌سفیدان و نیروی انتظامی دانست و بر آن تأکید کرد و گفت: مردم باید قبا از درگیری بل صبوری به مراجع قضایی انتظامی مراجعه و مشکل خود را حل کنند.

,

مردم قبل از درگیری به نیروی انتظامی مراجعه کنند

, مردم قبل از درگیری به نیروی انتظامی مراجعه کنند, مردم قبل از درگیری به نیروی انتظامی مراجعه کنند,

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در خصوص توقیف برخی از موتورسیکلت‌ها در سطح خیابان‌ها و مزارع گفت: متأسفانه مردم وسیله خود را بدون قفل و زنجیر در سطح مزارع یا غیره رها می‌کنند و انتظار می‌رود که نسبت به اموال خود بیشتر دقت کنند.

,

 وی همچنین تأکید کرد: مردم می‌توانند روزهای دوشنبه نیز برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی خود اقدام کنند و همکاری و کمک لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.

,

دستگیری باند 3 نفره مال خر در حین سرقت باطری خودرو

, دستگیری باند 3 نفره مال خر در حین سرقت باطری خودرو, دستگیری باند 3 نفره مال خر در حین سرقت باطری خودرو,

جمشیدی از دستگیری باند سرقت خودرو در اسدآباد خبر داد و گفت: باندی که سه نفر از افراد متخلف و مال‌خر را تشکیل می‌دادند، با سرقت باطری خودرو و دیگر وسایل خودرو توسط کلانتری 12 دستگیر شدند و به ده‌ها سرقت دیگر اعتراف کردند.

,

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حمایت از تولید کالای ایرانی تصریح کرد: در این زمینه کشفیات قاچاق کالا به میزان یک تن و 400 کیلو به ارزش دو میلیارد ریال را داشتیم.

,

کشف 4800 کیلو آرد قاچاق در اسدآباد

, کشف 4800 کیلو آرد قاچاق در اسدآباد, کشف 4800 کیلو آرد قاچاق در اسدآباد,

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد همچنین تصریح کرد: در طی چند روز گذشته به میزان 4 هزار و 800 کیلو آرد توسط پاسگاه چهاردولی کشف‌شده است.

,

وی از مشارکت حداکثری مردم درزمینهٔ ایجاد امنیت و ارتقا اجتماعی گفت: در زی این مدت افزایش 16.5 درصد تماس تلفنی به پلیس 110 داشتیم و این نشان از همکاری خوب مردم با پلیس است.

,

16.5 درصد تماس تلفنی به پلیس 110

, 16.5 درصد تماس تلفنی به پلیس 110, 16.5 درصد تماس تلفنی به پلیس 110,

جمشیدی همچنین به کاهش تصادفات جرحی در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت امسال در این ایام تصادفی که منجر به فوت شود در منطقه اسدآباد نداشتیم.

,

وی با اشاره به کاهش آلودگی صوتی در شهرستان گفت: انتظار می‌رود که مردم همواری خود را همچنان با نیروی انتظامی داشته باشند.

,

نیروی انتظامی؛ مدیر امنیت عمومی

, نیروی انتظامی؛ مدیر امنیت عمومی, نیروی انتظامی؛ مدیر امنیت عمومی,

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مدیر امنیت عمومی است، افزود: می‌طلبد که مردم و خانواده‌ها در تولید امنیت بیشتر این مدیریت یاری دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه