اخبار داغ

عثمانی، غریبه ای آشنا برای رسانه های بوکان

عثمانی، غریبه ای آشنا برای رسانه های بوکان
بی گمان رسانه های محلی نقش ویژه ای در رفع و کاهش چالش ها و همچنین بازخورد اقدامات نماینده مجلس در سطح حوزه انتخایه اش داشته و دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رسانه، مردم و مسئول سه رکن جدای ناپذیر از هم هستند که می تواند با تعامل و هم فکری جامعه ای پویا و فعال و با دوری از هم نیز جامعه ای با چالش های گوناوگون را تشکیل دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امروزه رسانه و رسانه های محلی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم کوچه و خیابان می توانند به صورت مستقیم و با استفاده از ابزارهای که در اختیار دارند مشکلات و معضلات موجود در شهر را به گوش مسئولان برسانند که این مهم نقش رسانه را در بهبود وضعیت جامعه به خوبی نشان می دهد.
با این تواصیف باید تعامل بسیار سازنده ای میان مردم، رسانه و مسئولان بویژه مسئولان ارشدی وجود داشنبه باشد که در راستای بهبود وضعیت حوزه مدیرتی خود و بهبود جامعه دغدغه دارند.
دیدار های چهره به چهره با مردم در راستای شناسایی کمبود ها و مشکلات شاید برای یک مسئول بسیار وقت گیر باشد اما نشست با رسانه ها که هر چند وقت یک بار می تواند انجام شود جدای از ارائه گزارش اقدامات و برنامه های صورت گرفته توسط مسئول و یا مسئولین برای کاهش چالش های موجود به مردم، بخش اعظمی از مشکلات جامعه نیز در ان بازگو می شود که در تصمیم گیری های کلان می توان آنها را لحاظ قرار داد.
بی گمان حضور تعدادی از مسئولان ارشد شهرستانی در نشست های خبری همیشه می تواند مورد توجه مردم قرار گیرد بویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی که به واسطه پست حساسش در سطح کلان کشوری یکی از پایه های اصلی رفع مشکلات و چالش های حوز انتخابیه اش به شمار می رود.
هر چند به واسطه مشغله کاری نباید انتظار فراوانی از یک نماینده برای برگزاری نشست های خبری با رسانه های محلی حوزه انتخابیه اش طی هر چند ماه یک بار را داشت اما وی می تواند طی یک سال یا حداقل در زمان حضور چهار ساله اش در بهارستان برای یک بار هم که شده پذیرای رسانه ها برای ارائه گزارش عملکرد باشد و جدای از این خود را نیز در چالش سئوال خبرنگاران همشهریش مورد سنجش قرار دهد.
شاید به عقیده تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله محمد قسیم عثمانی (نماینده مردم بوکان) که چندین دوره را در بهارستان طی کردند توجه به رسانه های کشوری بسیار مهمتر از رسانه های محلی باشد ولی بی گمان رسانه های محلی نقش ویژه ای در رفع و کاهش چالش ها و همچنین بازخورد اقدامات نماینده مجلس در سطح حوزه انتخایه اش داشته و دارند.
از اخرین نشست خبری نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با رسانه های محلی بوکان نزدیک به چهار سال می گذرد و طی این مدت نماینده مردم بوکان یا از طریق رسانه های مهم کشوری مواضع خود را بیان کرده است و یا در کانال تلگرامیش ان را منعکس نموده است.
بی گمان توجه به رسانه های محلی و نشست با انان و شفاف سازی در باره موضع گیری های کلان وی می توانست به واسطه بازخورد این رسانه ها در سطح لایه های مختلف جامعه از عثمانی چهره ای کارزماتیک در میان مردم بسازد.
اکنون چهار سال است که رسانه های بوکان در انتظار نشست و گفتگوی مستقیم با عثمانی در باب موضوعات مختلف از سرانجام سد شهریکند گرفته تا استخدام پارتی های منتسب به وی در ادارات مختلف و غیره … هستند تا با شفاف سازی به وی در انجام ماموریتش که همانا کمک به رفع تمامی موانع پیشرفت بوکان است کمک کنند.
امید است محمد قسیم عثمانی که امروز غریبه ای اشنا برای رسانه های بوکان است طی دو سال باقی مانده اش در بهارستان با تغییر رویکرد نگاه ویژه ای نیز به گفتگو با رسانه های محلی داشته باشد که این مهم در نهایت سبب رفع بسیاری از چالش های موجود و پیشرفت شهرستان را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه