اخبار داغ

امام جمعه اشنویه:

حمایت از کالای ایرانی پیش‌نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی است

حمایت از کالای ایرانی پیش‌نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه اشنویه گفت: حمایت از کالای ایرانی پیش‌نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی است و موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید مصطفی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوزدر خصوص نامگذاری شعارسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از تولید داخل یعنی حمایت از اشتغال و رفع بیکاری جوانان است و برمسئولان لازم است که در راستای پیشبرد این امر مهم تلاش کنند و زمینه ی لازم را جهت تحقق این شعار ملی ایجاد نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: امید است با بسترسازی در ارکان اقتصادی و صنایع کشور و با حمایت همه جانبه مردم  از کالاهای ایرانی شاهد رونق اقتصادی و توسعه صنایع بزرگ و کوچک در همه زمینه ها باشیم.

,

امام جمعه اشنویه، تاکید کرد: چندین سال است که نامگذاری شعار سال رنگ و روی اقتصادی دارد و و تحقق حمایت از کالای ایرانی تحقق اقتصاد مقاومتی را به دنبال دارد.

,

وی، با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی زمینه افزایش توان رقابت‌پذیری و ایجاد اشتغال را فراهم می‌سازد، گفت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصاد و رفع مشکل بیکاری را به دنبال دارد.

,

ماموستا خاتمی، حمایت از تولیدات داخلی از سوی مسوولان را ضروری دانست و اذعان داشت:  تولیدکنندگان هم با تولید کالاهای مرغوب باید ضمن افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان زمینه را برای افزایش صادرات کالا فراهم سازند.

,

وی، جلوگیری از ورود قاچاق کالا به کشور را ضروری دانست، و افزود: ورود کالاهای خارجی و بی‌کیفیت که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، بیشترین ضربه را به اقتصاد ما وارد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه