اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده:

معرفی 47نفر از دامداران سطح شهر لنده به مراجع قضایی/سامانه 190بهترین پل ارتباطی مردم با مسئولان حوزه سلامت

معرفی 47نفر از دامداران سطح شهر لنده به مراجع قضایی/سامانه 190بهترین پل ارتباطی مردم با مسئولان حوزه سلامت
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از معرفی بیش از 47نفر از دامدارانی که در سطح شهر فعالیت می کردند و به خودی خود تهدیدی علیه بهداشت عمومی بودند به مراجع قضایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امراله خانی در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده، ضمن اشاره به اهمیت سلامت جامعه گفت: بحث امنیت سلامت جامعه یکی از مهمترین مولفه های اساسی در سطح جامعه است که لازم است همه در این حوزه خود را مسئول بدانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه با همکاری شهرداری لنده ضمن شناسائی دامدارانی که در سطح شهر فعالیت می کنند بیش از47 نفر از این دامداران را تا کنون به مراجع قضایی معرفی کرد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: این اقدام در راستای افزایش شیوع بیماری های مشترک انسان و دام در کشور و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود، لذا شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در راستای انجام وظایف قانونی خود علی رغم همه تهدیدات و فشار ها این اقدام را اجرایی کرده است.

,

وی تاکیدکرد: برخی از مصوبات جلسات قبل شورای سلامت توسط برخی دستگاه های شهرستان اجرایی و برخی دیگر هنوز زمان دارند که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

,

خانی اظهارکرد: تغییر جایگاه دفن زباله روستای چهارراه آل طیب ، آموزش کارگران خدماتی شهرداری، بحث راه اندازی و بهداشت سرویس های بهداشتی شهرداری در سطح شهر، بحث ایجاد قبرستان جدید برای شهرلنده، حصارکشی جایگاه دفن زباله، رفع مشکلات حمل گوش قرمز توسط شهرداری از مهمترین مصوبات قبلی بود که شهرداری لنده 90درصد این مصوبات را اجرایی کرده است.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: مهمترین رسالت مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تعامل با مردم در سایه قانون مداری است.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه190 بسیار کار بزرگی است که در راستای میزان رضایتمندی مردمی، رسیدگی اورژانسی به گزارشات فوری، تهیه گزارش از شکایات حداکثر 72 ساعت پس از ثبت شکایت از وظایف این سامانه است که برای پاسخگویی 24 ساعته و ارتباط با کارشناسان بهداشت محیط که حافظ سلامت مردم اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه