اخبار داغ

همراه با شهروند خبرنگار جازموریان؛

بی مهری و بی تدبیری دولت به یک پروژه در جنوب کرمان + فیلم

بی مهری و بی تدبیری دولت به یک پروژه در جنوب کرمان + فیلم
جاده ارتباطی زهکلوت استان کرمان و شهرستان دلگان استان سیستان وبلوچستان حدفاصل روستای میاندران به طول ۲۰کیلومتر آن بیش از ۲۱سال است که نیمه کاره رها شده و مردم این شهرستانها هنوز باید چشم انتظار اعتبار و اولویت لازم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما؛زیرساخت ها به عنوان مقدمات پیشرفت یک مکان جغرافیایی محسوب می شوند خواه در ایران باشدیاهرکشور دیگری.جاده،پل،مباحث ارتباطات،اینترنت،برق،گاز و… که به مجموع ان مولفه های زیر ساخت اطلاق میگردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در ایران هم در مناطقی که وضع زیر ساخت ها مناسب باشد،سرمایه برای توسعه جذب میشود و ان منطقه را رونق میدهد و هراندازه دراین بحث کم کاری شود خود را در بحث توسعه نشان می دهد.

,

جنوب کرمان دارای موقعییت جغرافیایی ویژه ای می باشد که از ان ها میتوان جادهای مواصلاتی به چندین استان و نزدیکی به دریا را نام برد، قطعا اگر در بحث راههای ارتباطی تدابیری اندیشیده شود باعث رونق این منطقه میگردد.

,

ولی این جاده های ارتباطی به جای اینکه به معیشت واقتصاد این مردم جان دهند،جان میگیرند.این جاده ها بیشتر در گرد وخاک بخشنامه ها تبدیل به کشتارگاهای انسانی شده اند که هر روز جوانان این سرزمین را به کام مرگ می کشانند.

,

جاده زهکلوت در شهرستان رودبارجنوب به دلگان استان سیستان و بلوچستان که نزدیک به ۲۱سال از ساخت آن میگذرد و حدفاصل روستای میاندران به طول ۲۰کیلومتر از این جاده به طور کلی بر اثر طغیان رودخانه ها و …. تخریب شده است.

,

جاده باریکی که به عنوان راه ارتباطی استان کرمان و سیستان وبلوچستان محسوب می شود ، چندین سال  است که  به باتلاقی از قلوه سنگ و گل و لای تبدیل شده و نبود آسفالت مناسب عبور را برای خودروهای سواری سبک سخت کرده است.

,

جاده ای که طول گودالهای آن به سه متر می رسد و این امر موجب نارضایتی شهروندان این منطقه از کشور شده است و گویا هیچ یک از مسئولان در فکر تعمیر یا تکمیل این پروژه نیست.

,

شهروند خبرنگار جازموریان با ارسال فیلمی به این پایگاه خبری خواستار رسیدگی مسئولان به این پروژه چندین ساله شد.

,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه