اخبار داغ

فعالان قرآنی بسیجی بوکان تجلیل شدند

فعالان قرآنی بسیجی بوکان تجلیل شدند
نفرات برتر قرآنی بسیج شهرستان بوکان تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  طی مراسمی و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان صبح روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه از نفرات برتر قرانی بسیج شهرستان بوکان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم معنوی که با تلاوت زیبای قاریان بسیجی همراه بود معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در سخنانی عنوان کرد: قرآن کریم معنای دوستی، محبت و مودت و متضمن رستگاری و تعالی بشر است، قرآن مجید برای هدایت ما نازل‌شده و تمام عزت و ارزشمندی مسلمین در دنیا و آخرت از این کتاب مقدس سرچشمه می‌گیرد.
سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی افزود: بی گمان و بی تردید آموزش آموزه‌های قرآنی از سطوح پایه و تشویق فراگیری این معجزه الهی به فرزندان سبب رشد و تعالی آحاد جامعه می‌شود.
وی ادامه داد: ما می خواهیم که امورات اصلی پایگاه های بیسج را جوانان قرانی به دست بگیرند چون این جوانان در سایه ایمان و معرفت و با روحیه نشاط، تکاپو، پویایی و سازندگی را به بار می اورند.
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در توجه هر چه بیشتر به جوانان عنوان کرد: مقام معظم رهبری توجه به جوانان را برای پویایی و بالندگی کشور بسیار مهم دانستند و عنوان کردند: هر جا جوانان پای کار بودند کشور پیشرفت های چشم گیری در تمام زمینه ها به خود دیده است، پس لازم است همه ما مسئولان نیز با تبعیت از حضرت اقا جوانان پرور و انقلابی را پای کار بیاریم که بی گمان در نهایت سبب پیشرفت کشور خواهد شد.
در این محفل معنوی از ۱۰ نفر از فعالان قرآنی بسیج در شهرستان بوکان تقدیر و تجلیل شد.

,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه