اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپلذهاب :

استمرار فعالیتهای ورزشی نیازمند منابع حمایتی پایدار است / شرایط استفاده رایگان جوانان از اماکن فرهنگی ورزشی فراهم شود

استمرار فعالیتهای ورزشی نیازمند منابع حمایتی پایدار است / شرایط استفاده رایگان جوانان از اماکن فرهنگی ورزشی فراهم شود
فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: استمرار فعالیتهای ورزشی و کشف وپرورش استعدادهای ورزشی نیازمند برنامه ریزی مناسب و منابع حمایتی پایدار و مستمر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز محبت جمالی نیا امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان با تاکید بر لزوم اتخاذ سیاست های بلند مدت جهت تقویت بنیان های ورزشی اظهارداشت : تعریف منابع حمایتی پایدار و مستمر برای تداوم فعالیت های ورزشی در شهرستان باید مورد عنایت قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود : در موضوع ساماندهی امور جوانان طرح ها ، برنامه ها و پیشنهادات توسط ادارات جمع بندی و به فرمانداری ارسال شود. 

,

 

,

ایشان باتاکیدبروجود پتانسیل های طبیعی شهرستان اذعان کرد : یکی از عوامل تشویق جوانان به ورزش ، تقویت زیرساخت های ورزش های آبی و تفریحی در سراب گرم است.

,

فرماندارشهرستان درادامه برلزوم اجرای برنامه های فرهنگی وورزشی ادارات تاکیدکردو گفت : روسا و کارکنان ادارات و دستگاهها با عملیاتی کردن برنامه های فرهنگی و ورزشی در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی جامعه موثر واقع شوند .

,

 

,

وی باتاکیدبرلزوم احیای خانه های ورزشی تصریح کرد : احیای خانه های ورزشی در روستاها نقش مهمی در توسعه ورزش های همگانی و فراگیر نمودن خدمات ورزشی دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

,

ایشان بااشاره به نقش انجمن های ورزشی درشناسایی استعدادهای ورزشی اذعان کرد : انجمن های ورزشی با همکاری آموزش و پرورش در جهت کشف و معرفی استعدادهای ورزشی فعال باشند.

,

جمالی نیا تسهیل استفاده از اماکن و فرصت های ورزشی جهت استفاده آسیب دیدگان زلزله را مهم برشمرد واظهارداشت :شایسته است کمیته تخصصی مردم نهاد بعنوان مشاور و جمع بندی کننده پیشنهادات و ایده ها تشکیل شود و ضمن شرکت در جلسات نسبت به گسترش دامنه فعالیت جوانان در سطح جامعه اقدام کند .

,

فرماندارشهرستان رشد آموزش در راستای آگاهی از مضرات استفاده از داروهای غیرمجاز نیرو زا رانیازمند ورود دستگاههای فرهنگی و آموزشی دانست.

,

وی درادامه برلزوم احیای تجهیرات ورزشی فضاهای باز و ترغیب عموم به استفاده از آنها در ورزش صبحگاهی تاکیدکرد واذعان دات : اداره ورزش و جوانان نسبت به تنظیف ، تامین سلامت و روشنایی و ارایه خدمات بهداشتی و عمومی در اماکن ورزشی مبادرت کند. 

,

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از قابلیت های ورزشی و شاخص های حوزه جوانان اظهار داشت :اجرای برنامه های فرهنگی جهت ایجاد تحول مثبت فضای شهرستان و غنی سازی اوقات فراغت یکی از محورهای مورد توجه اداره ورزش و جوانان در سال جاری است.

,

, ,

 

,

محمد یاری در این جلسه اهم برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته جوان در حوزه های ورزشی و جوانان را عنوان کرد و از ارگان های مربوطه درخواست نمود جهت گرامیداشت هفته جوان و تقدیر از جوانان برتر نهایت مشارکت و همکاری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه