اخبار داغ

فرماندار تنکابن اعلام کرد

افزایش ظرفیت اشتغال در تنکابن با برنامه‌ریزی درست/نشاط کردن مردم تنها برگزاری کنسرت نیست

افزایش ظرفیت اشتغال در تنکابن با برنامه‌ریزی درست/نشاط کردن مردم تنها برگزاری کنسرت نیست
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان تنکابنی، گفت: می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست در شهرستان تنکابن ظرفیت اشتغال را با همین شرایط اقتصادی، بالا ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سیدامیر حسینی‌جو صبح امروز در کارگروه اشتغال شهرستان تنکابن با اشاره به مجموع اعتبارات جذب‌شده حوزه اشتغال، اظهار کرد: مجموع اعتباراتی که صد در صد توانستیم در حوزه اشتغال جذب کنیم قریب به 6.5 میلیارد تومان بود که از این میزان، 6 میلیارد و 800 در کمیته امداد و نزدیک به د میلیارد در حوزه بهزیستی بوده است.

وی با تأکید بر چاره‌اندیشی مشکلات، بیان کرد: بیان مشکلات کار سختی نیست اما باید برای حل آن، فکری کرد. در این جلسات باید ظرفیتمان را بالا ببریم و با تغییر نگاه، از اینکه نقد می‌شویم، ناراحت نشویم.

فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه ما باید یک مدیریت عملیاتی و هدفمند داشته باشیم، افزود: باید مدیریت تلگرامی، نامه‌ای و مکاتبه‌ای را کنار بگذاریم. یک وحدت بین مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد برای اینکه باقوت و قدرت پیش روند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت و نظام همه شرایط امنیت و آرامش را فراهم کردند و ما باید قدرشناس این مجموعه باشیم.

حسینی‌جو با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان تنکابنی، گفت: در کنار حمایت از کالای ایرانی، باید در شهرستان تنکابن حمایت از کالای تنکابنی نیز در اولویت قرار گیرد. استفاده از تولیدات تنکابن، اشتغال را حفظ و ایجاد انگیزه می‌کند.

وی با بیان اینکه به دلیل انتخاباتی شدن مسئولیت‌ها امکان نقد کمتر فراهم است، متذکر شد: ما خیلی نمی‌توانیم به هم نقد کنیم، اگر قرار است رأی بگیریم و هر اتفاقی رغم بخورد، نتیجه‌اش همین است.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه امسال در حوزه گردشگری شهرستان تنکابن یک گام به جلو پیس رفته‌ایم، یادآور شد: اولویت ما باید گردشگری به‌ویژه نوار ساحلی باشد چراکه امکان ایجاد بیش از هزار شغل در نوار ساحلی وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه ما نقدینگی فراوان داریم ولی برنامه‌ریزی نداریم، ادامه داد: می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست در شهرستان تنکابن ظرفیت اشتغال را با همین شرایط اقتصادی، بالا ببریم.

حسینی‌جو با اشاره به اینکه اشتغال تنکابن باید در دو حوزه جدی گرفته شود، عنوان کرد: یکی بحث گردشگری و دیگری بحث خدماتی است که کشاورزی را نیز شامل می‌شود و اولویت ما است.

وی با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های تنکابن‌، تصریح کرد: باید برای ظرفیت‌های شناسایی‌شده، برنامه‌ریزی کرد و از حرف به عمل رسید.

فرماندار ویژه تنکابن در پایان با بیان اینکه با نشاط کردن شهرستان فقط برگزاری کنسرت نیست، گفت: بانشاط کردن شهرستان این است که مسئولان در همه حوزه‌ها وظایف خودشان را به نحو مطلوب انجام دهند و زمینه‌ای فراهم کنیم که مردم احساس راحتی کنند و انگیزه‌ی بیشتری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه