اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

اهانت مجدد شهرک‌نشینیان صهیونیست به مسجدالاقصی+تصاویر

اهانت مجدد شهرک‌نشینیان صهیونیست به مسجدالاقصی+تصاویر
ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با یورش به صحن‌های مسجدالاقصی، بار دیگر به این مکان مقدس اهانت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ده‌ها تن از شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه اهانت‌های خود به مسجدالاقصی، بار دیگر به صحن‌های این مسجد مقدس یورش بردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «القدس» فلسطین اعلام کرد: شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای امنیتی رژیم، بار دیگر وارد مسجدالاقصی شدند و به صحن‌های این مکان مقدس یورش بردند.

,

شهرک‌نشینان بدون رعایت قوانین مسجد، وارد صحن‌ها شدند و شعارهای نژادپرستانه سر دادند.

,

شمار زیادی از فلسطینیان حاضر در مسجد نسبت به این اهانت اعتراض کردند و با نیروهای امنیتی رژیم درگیر شدند.

,

منابع محلی به خبرنگار «القدس» اعلام کردند: روزانه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نیروهای امنیتی رژیم وارد مسجدالاقصی می‌شوند و بدون رعایت قوانین، به این مکان مقدس اهانت می‌کنند.

, ,
palestine (5)
,
palestine (5)
, palestine (5), palestine (5),

از «نوار غزه» خبر می‌رسد، نیروهای رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود، تعدادی از خانه‌های ساکنان شهر «خان یونس» را به بهانه شناسایی مجرمان، با توپخانه مورد هدف قرار داده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، حمله توپخانه رژیم، علاوه بر زخمی کردن تعدادی از اهالی، خسارت زیادی را به خانه‌ها و خیابان‌ها وارد کرده است.

,

رژیم صهیونیستی همچنین مزارع و مناطق شرق شهر خان یونس را به بهانه شناسایی رزمندگان فلسطینی مورد هدف قراردادند و پنج‌تن از جوانان فلسطینی را به‌شدت زخمی کردند.

,

هم‌زمان با افزایش جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن نواره غزه و کرانه باختری، گروه‌های انقلابی از مردم خواسته‌اند که به تظاهرات خود علیه رژیم ادامه دهند.

,

وزارت بهداشت فلسطین به رسانه‌ها اعلام کرد: از زمان آغاز «راهپیمایی بازگشت» در مرز نوار غزه، تاکنون 33 فلسطینی به شهادت رسیدند و 4 هزار و 279 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

,

فلسطینیان کرانه باختری و نواره غزه هرساله تظاهرات گسترده‌ای را به دلیل مصادره زمین‌های کشاورزی این کشور توسط رژیم صهیونیستی برگزار می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه