اخبار داغ

معوقات ایثارگران تا سال ۹۰ پرداخت شد

معوقات ایثارگران تا سال ۹۰ پرداخت شد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه ۸۵ هزار شغل برای فرزندان شهدا و ایثارگران در کشور ایجاد شده است، گفت: معوقات بنیاد شهید به ایثارگران تا سال ۹۰ پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی صبح امروز در مراسم تودیع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تبریک ایام ماه شعبان، اظهار داشت: میلاد سالار شهیدان، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین (ع) را گرامی می‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نهاد مقدس بنیاد شهید در 22 اسفند 58 با فرمان امام راحل شکل گرفته که در آن زمان بیش از دو هزار و 600 شهید داشتیم که همه آنها اکثرا از قبل انقلاب برای پیروزی انقلاب شهید شدند.

,

, ,

به گزارش تسنیم معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دید وسیع امام راحل و عرق عمیقی که ملت به شهدا دارند سبب تقویت جایگاه بنیاد شهید در کشور شده است، تصریح کرد: ایثارگران حق بزرگی به نظام و انقلاب دارند و بنیاد شهید رسما در خدمات آرمان‌های ایثار و شهادت است.

,

شهیدی با بیان اینکه از قبل انقلاب تاکنون بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: 800 هزار نفر از آحاد کشور از جامعه شهدا هستند و 575 هزار نفر از آحاد جامعه از جامعه جانبازان هستند.

,

وی با اعلام اینکه بنیاد شهید بالغ بر سه میلیون و 300 هزار نفر از جامعه ایثارگری و جانبازی کشور را تحت پوشش دارد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز بزرگ‌ترین سازمان کشور از حیث خدمات ایثارگری است

,

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلندمدت در جهت ارتقا خدمات ایثارگران و خانواده شهدا را لحاظ کردیم، تصریح کرد: تلاش جدی کردیم آرامش نسبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد کنیم.

,

شهیدی با اشاره به اینکه از سال 65 تا 90 معوقات ایثارگران مانده بوده است، افزود: 5285 میلیارد تومان میزان معوقه بنیاد شهید به ایثارگران بوده که تا سال 90 همه معوقات ایثارگران پرداخت شده که حدود 50 درصد در بنیاد آرامش ایجاد شده است.

,

اقتدار ایران اسلامی به برکت شهدا

, اقتدار ایران اسلامی به برکت شهدا, اقتدار ایران اسلامی به برکت شهدا,

محمد اسلامی، استاندار مازندران نیز در این نشست با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی مازندران، اظهار داشت: مسئولان در حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت نقش اساسی ایفا می‌کنند.

,

وی افزود: بسیاری از کشورها تحت سلطه هستند ولی ایران اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا و ایثارگران و تحت زعامت ولایت فقیه، جلوه جهانی به استقامت و پایمردی در منطقه دادیم.

,

, ,

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پله‌های ترقی و تعالی را سپری کرده است.

,

در این مراسم از خدمات سی و یک ساله عباس علی رضایی در بنیاد شهید مازندران تقدیر و هدایت مظلومی به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه