اخبار داغ

گل آلود شدن آب شهرک بهاران سنندج در بازار شایعات مردم گل آلودتر شد !

گل آلود شدن آب شهرک بهاران سنندج در بازار شایعات مردم گل آلودتر شد !
شایعاتی مبنی بر مخلوط شدن آب آشامیدنی بهاران با خط فاضلاب و دست به دست شدن آن در فضای مجازی مبنی بر اینکه " مردم از آب لوله کشی به هیچ وجه استفاده نمی‌کنند! " متاسفانه بازار شایعه را دوباره داغ تر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، طبق تماس های تلفنی شهروندان به دفتر کردتودی مبنی بر گل آلود شدن آب شهرک بهاران و شایعاتی مبنی بر مخلوط شدن آب آشامیدنی بهاران با خط فاضلاب و دست به دست شدن آن در فضای مجازی مبنی بر اینکه " مردم از آب لوله کشی به هیچ وجه استفاده نمی‌کنند! " متاسفانه بازار شایعه را دوباره داغ تر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

ادریس شریفی مسئول روابط عمومی آبفا سنندج اظهار کرد: انتقال آب شرب از تصفیه خانه شهرک بهاران به شهرک ساحلی از طریق شاه‌لوله های بزرگ به مخزن آب می‌شودو طی عملیات گرفتن انشعاب از خط اصلی انتقال اب بهاران , لوله اصلی دچار شکستگی شده و چون این شاه‌لوله ها زیر زمین قرار دارند , به صورت معمول مقداری گل‌و لای وارد لوله شده و به مخزن بهاران رسیده است .

,

 

,

وی با بیان اینکه  این تلخ رنگ بودن آب , نشان آلودگی وغیرقابل استفاده بودن آن نیست گفت : درحال حاضر خانوارها می توانند از آب استفاده کنند تا بعد از چند لحظه آب گل آلود از مسیر لوله ها خارج شود.

,

 

,

وی افزود:  غیر از این جای هیچگونه نگرانی نیست و این نوع تغییر رنگ بصورت معمول در هر شکستگی خطوط انتقال آب وجود دارد و نباید موجب استرس و نگرانی مردم شود . و در حال حاضر این آلودگی رفع شده است و مردم می توانند با آرامش از آب آشامیدنی استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه