اخبار داغ

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز:

پاسداری از گفتمان انقلابی عامل اساسی در ستیز فرهنگی با دشمن است

پاسداری از گفتمان انقلابی عامل اساسی در ستیز فرهنگی با دشمن است
فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: هزاران شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد و همین امر کشور را به قدرت اول منطقه ای تبدیل کرد امروز انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهایی شده که در پی استقلال و عدم وابستگی به قدرت ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده فرمانده سپاه طرقبه شاندیز در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه امروز استمرار انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی جوانان و نوجوانان کشور دارای اهمیت است گفت: ایستادگی و مقاومت در مسیر استکبارستیزی موجب شده که ایران اسلامی امروز به عنوان راه حل و ملزومات اساسی رفع مشکلات منطقه مطرح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی افزود: دانش آموزان نقش برجسته ای در پیشبرد اهداف دفاع مقدس داشته و معلمان نیز با روشنگری در اهداف انقلاب و تقویت روحیه شهادت طلبی در دانش آموزان در رزمندگان دفاع مقدس نقش قابل توجهی داشتند.

, .,

 

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: هزاران شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد که نشان دهنده روحیه انقلابی نشأت گرفته از وضعیت مدارس آن زمان بود و همین امر کشور را به قدرت اول منطقه ای تبدیل کرد امروز انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهایی شده که در پی استقلال و عدم وابستگی به قدرت ها هستند.

, .,

 

,

وی افزود: دشمن قصد داشت تا انقلابی که همه اقشار در آن دخیل هستند به سایر نقاط جهان صادر نشود لذا توطئه های مختلفی را در دستور کار قرار دادند تا وجود روحیه شهادت طلبی و ایثار در کشور با الگوگیری از امام حسین(ع) از بین برود.

, .,

 

,

سرهنگ اسدزاده خاطرنشان کرد: در ایران همین روحیه در میان جوانان موجب ایستادگی در برابر دشمن تا دندان مسلح شد امروز هم آینده امروز کشور نیز در اختیار دانش آموزان است و دشمن هم پس از ناامیدی از حمله نظامی، جنگ نرم و فرهنگی را برای تغییر عقاید و سبک زندگی ایرانی اسلامی و از بین بردن روحیه شهادت طلبی در دستور کار قرار داده است.

, .,

 

,

وی با اشاره به نقش مدیریت مدبرانه امام خمینی(ره) مقابل مستکبران عالم افزود: باتوجه به گسترش انقلاب و اهمیت برپا شدن حکومت دینی واقعی که مسیر فکری اندیشمندان لیبرال و مارکسیسم دنیا را تغییر داد لذا نباید اجازه کمرنگ کردن ارزش ها را به دشمن دهیم.

, .,

 

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز در ادامه نقشه دشمن را تقابل با این گفتمان انقلاب اسلامی که هیچ وابستگی به شرق و غرب عالم ندارد معرفی کرد و اظهار داشت: استکبار این گفتمان را مورد هدف قرار داده تا مبادا این رویکرد به عنوان الگویی برجسته اشاعه پیدا کند.

,

 

,

وی دفاع مقدس را اعتبار ایرانیان دانست و با اشاره به آسیب ها و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی از جمله نفوذ فکری و فرهنگی در برابر هدف بزرگ انقلاب یعنی ایجاد تمدن اسلامی مدیریت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را یکی از عرصه های مهم فعالیت بسیجیان مطرح کرد.

, .,

 

,

سرهنگ اسدزاده گفت: همان طور که امام حسین(ع) و یاران ایشان اجازه ندادند اسلام به انحراف کشیده شود، رزمندگان دوران دفاع مقدس در تمام سنین با ایثارگری ها علاوه بر جلوگیری از تحریف اسلام از کیان کشور اسلامی نیز دفاع کردند و بدون کمک هیچ قدرت بیگانه ای و تنها با توکل به خدا اجازه تصرف خاک کشور، توسط دشمن را ندادند.

, .,

 

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: امروز هم رزمندگان و بسیجیان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به جهانیان درس دادند ملتی که با تمام توان روی پای خودش بایستد و مقاومت کند پیروز خواهد بود.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه